اعزام من به سوریه اجباری نیست/ نباید فقط مسئولیت داشته باشیم و “بخوریم و بخوابیم و بچاپیم و ببریم”

اشتراک گذاری :
سایت نودیها :اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم و فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با تایید خیر اعزام خود به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) اظهار داشت: اگر بتوانم به مدافعین حرم سوریه که جانانه و دلیرانه در برابر تکفیری های از خدا بی خبر و جنایتکارانی که از طرف آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود پشتیبانی می شوند، ذره ای کمک کنم بسیار راضی خواهم شد.
وی با بیان اینکه هر زمان که مسئولین قبول کنند به سرعت عازم سوریه می شوم عنوان کرد: این اعزام بنا به درخواست شخصی من صورت می گیرد و هیچگونه اجبار و تحمیلی در آن وارد نیست.
کوثری در ادامه با تکذیب و رد شایعاتی در خصوص دستمزدهای بالا و چند ده میلیونی مدافعین حرم که از کشورمان به سوریه اعزام می شوند، تصریح کرد: آنها که می گویند مدافعین حرم به خاطر حقوق بالا به سوریه می روند، یک بار هم که شده به مناطق درگیر سوریه بیایند و یک تیر بخورند تا بفهمند جان انسان بسیار با ارزش تر از پول و مسائل مادی است.
نماینده مردم تهران در مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه اصلی ترین دلیل حضور در سوریه و مقابله با تکفیری ها، ” انسان دوستی ” و ” کمک به مظلوم ” است اظهار کرد: انسانیت این نیست که فقط مسئولیت داشته باشیم و بخوریم و بخوابیم و بچاپیم و ببریم.
وی در پایان تاکید کرد: ما باید با استقامت و پایمردی خود، همچون هشت سال دفاع مقدس درسی به تکفیری ها بدهیم که آنها متوجه خطای بزرگ خود بشوند.

میزان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مسعود فراستی : تمام فیلم‌های وطن‌فروش که جایزه جشنواره‌ها را گدایی می‌کنند مصداق این مفهوم‌اند

د مه 30 , 2016
سایت نودیها :  مسعود فراستی یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های سینمای ایران است و در دوره‌های مختلف هفت بسیاری از نقدهای او باعث ایجاد بحث‌هایی مفصل در سینمای ایران و در رسانه‌ها شده. این‌بار هم نقد او بر فیلم “دونده زمین” باعث ایجاد حاشیه‌هایی در فضای رسانه‌ای و هنری کشور شده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...