اعتراف سرمربی پرتغال به لطف داور و قدرت ایران

اشتراک گذاری :

نودیها:آخرین دیدار تیم‌های ایران و پرتغال درقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از گروه B در ورزشگاه موردوویا شهر ساناسک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* مقابل ایران بازیکنان عملکرد خوبی داشتند

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: ما در این بازی شرایط سختی داشتیم و بازیکنانمان خیلی خوب کار کردند. آنها درباره پنالتی خودشان از ما سوال می کردند. من از تمام بازیکنان تشکر می کنم.

*بازی با ایران را باید فراموش کنیم

سانتوس در ادامه صحبت‌هایش به نشست خبری رفت و در خصوص بازی با ایران گفت: ما امشب خوب عمل کردیم. باید ذهنیت برد داشته باشیم و باید منتظربازی بعد باشیم، ما می‌دانیم اروگوئه بازیکنان بزرگی دارد ولی فعلا باید استراحت کنیم و این بازی را فراموش کنیم.

* به ایران و کی‌روش تبریک می‌گویم، آنها تیم سازمان یافته ای دارند
وی افزود: ما سردرگمی های زیادی دربازی دیدیم. ویدئو چک استفاده شد اما مهم این بود که درجام جهانی باقی بمانیم. به کارلوس تبریک می گویم. ایران ثابت کرد تیم سازمان یافته‌ای است. به خاطر این بازی و عملکرد تیم حریف ما به ایران و کی روش تبریک می‌گویم. ما امشب در ابتدا بازی را خوب شروع کردیم ولی کارلوس کی‌روش بعد از دقایقی برنامه اش را عوض کرد. ایران هم در طول بازی تک به تک یارگیری می‌کرد. به همین خاطر مجبور شدیم زیاد بدویم. وقتی توپ را از دست می دادیم ایران فرصت‌های زیادی پیدا می کرد.

* مستحق پنالتی نبودیم

سانتوس تاکید کرد: نیمه دوم هم خوب کارکردیم. البته معتقدم مستحق پنالتی نبودیم. اما درفوتبال این اتفاقات می افتد. روی زمین درگیری و خشونت زیاد بود. ما در دقایقی از بازی کنترل را از دست دادیم ولی بعد از آن بازی آرام شد. ایران خیلی تلاش کرد اما موقعیت های زیادی نداشت. من به بازیکنانم تبریک می گویم و باید به بازی بعد فکر کنیم.

* در مورد VAR اصلا ناراحت نبودم
سرمربی تیم ملی پرتغال در خصوص استفاده از قابلیت VAR گفت: من اصلا در جریان ویدئو چک نگران نبودم. داور۳ بار برای تماشای دوباره صحنه‌ها به بیرون رفت که دو پنالتی گرفت و یک کارت زرد داد.

* مهم صعود بود که به آن رسیدیم
وی در پایان صحبت‌های خود در خصوص اینکه کار سختی در مراحل بعد دارد گفت: بازی ها سخت و دشوار است. اسپانیا با مراکش مساوی کرد و این نشان می‌دهد بازی ها ساده نیست. لازم است به رقبای بعد فکر کنیم.می خواهیم به کار خودمان ادامه دهیم. پرتغال تیم خوبی است ولی اروگوئه هم تیم خوبی است. ما باید با هم رشد کنیم و سازماندهی داشته باشیم.مهم این است به این نقطه رسیدیم.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 37

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس اینستاگرام فیفا: حیف شد! ایران به جام جهانی مهارت، تعصب و رنگ بخشید!

س ژوئن 26 , 2018
تمجید اینستاگرامی FIFA از تیم ملی ایران: شما ایرانی‌ها به جام جهانی مهارت، تعصب و رنگ بخشیدید ولی امشب شب شما نبود. مشرق برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 37

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...