اشاره دوباره رهبر انقلاب به کم‌کاری دستگاههای مسئول و توقع از جناح فرهنگی مومن

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – رهبر انقلاب دیروز در دیدار خانواده های شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده‌های شهدای استان تهران مسایل مهمی را مطرح کردند از جمله یکی از مهم‌ترین مسایلی که عنوان فرمودند مبحث کم کاری در مورد شهدا بود.

ایشان فرمودند:”…این ظرفیّت در ماجرای هفتم تیر و ماجراهای دیگر – که البتّه عمده‌اش ماجرای هفتم تیر است – وجود دارد. ما کم‌کاری داشتیم؛ اینها را معرّفی نکردیم. خیلی کار میشد کرد و باید کرد؛ دستگاه‌های مسئول و همه‌ی ما دچار کم‌کاری هستیم. و به نظر میرسد که این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ مؤمنِ انقلابیِ مردمیِ خودجوش؛ این جوانهایی که می‌بینید در اطراف کشور به‌طور خودجوش کارهایی انجام میدهند – کارهای فرهنگی انجام میدهند، کارهای هنری انجام میدهند، حقایقی را احیاء میکنند، استعدادهایی را بُروز میدهند، از استعدادهای بالفعلی استفاده میکنند – این کار را هم آنها باید بکنند. با زبان هنر، با زبان تصویر، با استفاده‌ی از ابزارهای جدید باید بتوانند این حادثه را، این شخصیّت‌ها را [معرّفی کنند]…”

دو نکته اساسی از این قسمت از سخنان به دست می آید :

اول آن که در مورد شهدا و مخصوصا شهدای هفتم تیر بسیار کم کاری شده

و دوم آن که در مورد شهدا و کارکردن برای شهدا خیلی امیدی به دستگاههای عریض و طویل فرهنگی نیست و امید ایشان به جناح فرهنگی مومن انقلابی مردمی خودجوش است. این سخن ما را یاد سخنان چند سال قبل ایشان در اول سال در حرم رضوی انداخت که تاکید بر ادامه کار این کارهای فرهنگی مردمی داشتند.

 

بیانات در دیدار خانواده‌های شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده‌های شهدای استان تهران

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا موقع مطالعه خوابمان می گیرد؟

ی ژوئن 28 , 2015
خوابیدن یک فرایند طبیعی است که در فاصله های زمانی خاص رخ می دهد و خواب بهترین راه برای استراحت بدن است. اما مهم است که واقعیت هایی مانند کجا بخوابیم، چه مدت بخوابیم و چه وقت بخوابیم را در نظر بگیریم. بعضی ها بعد از غذاخوردن یا در حال […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...