استقبال ارگان رسانه ای فتنه از توقیف ۹ دی و تذکر به رجانیوز و کیهان: دولت روحانی دیر اما بالاخره برخورد با رسانه های تندرو را آغاز کرد/ این برخوردها باید شامل حال صدا و سیما هم بشود!

اشتراک گذاری :

 دقیقا دو سال قبل در ۱۲ مرداد سال ۹۲  مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور  برگزار شد و حسن روحانی در سخنان خود اعلام کرد: «خداوندا، به تو پناه می‌برم از استبداد رأی، عجله در تصمیم، تقدّم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان » اما درست در دومین سالگرد بیان این جمله، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از توقیف و تذکر به سه رسانه متنقد توافق هستهای خبر داد.

 همزمان با آشکار شدن میزان سعه صدر دولت یازدهم در برخورد با منتقدان و رفتار گازانبری وزارت ارشاد در توقیف و تذکر به سه رسانه شاخص منتقد دولت یازدهم، ارگان اصلی جریان فتنه که از خارج از کشور مدیریت می شود  به استقبال از این رویه دولت یازدهم رفت و  نوشت:

 «دولت یازدهم، هرچند دیر اما برخورد با اقدامات ضد امنیتی رسانه های تندروها را آغاز کرده است! رسانه هایی که در نزدیک به دو سالی که مذاکرات هسته ای در جریان بود اقدامات تیم مذاکره کننده را با توپخانه های خود کوبیدند و هر آنچه در تضعیف تیم مذاکره کننده در چنته داشتند بر دایره ریختند. حال پس از به نتیجه رسیدن آن هیات نظارت برآن شده تا برخوردی قانونی با آنان داشته باشد. نتیجه آن توقیف هفته‌نامه ۹ دی و تذکر به کیهان و رجانیوز است».

سایت ضد انقلاب کلمه در ادامه به طور مضحکی خواستار برخورد با صدا و سیما نیز شده است!

این مساله علاوه بر اینکه نشان می دهد برخورد وزارت ارشاد دولت یازدهم با رسانه های انقلابی تا چه اندازه به مذاق فتنه گران خوش آمده است، همزمان نشان دهنده عمق پایبندی جریان روشنفکران و اصلاحات به شعار آزادی بیان و تحمل مخالف است!

لازم به ذکر است روحانی پیش از این در ۱۷ اسفند در اختتامیه جشنواره مطبوعات گفته بود:

«منتقدان دولت، مخالفان دولت آزادند و آزاد خواهند بود اما بگذارید به همان اندازه همراهان دولت هم از آزادی و امنیت برخوردار باشند. نقد کنند مخصوصا نقد سازنده. این افتخار برای دولت است. من در هیئت وزیران و هم به مسئولان گفته‌ام یا شکایتی از طرف دولت نباید باشد، نسبت به روزنامه، رسانه و یا باید به حد اقل اقل ضروری اکتفا شود. شما می بینید امروز انتقاد صریح می کنند که حق آنهاست. گاهی حتی اتهام می زنند، دروغ مطرح می شود. حتی نسبت به آن موارد هم دولت وارد عمل نشده و شکایتی را مطرح نکرده است. فقط از طریق مسئولان به آنها تذکر داده شده که این حرف ناصحیح و نادرست است.»

منبع : رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برخورد دولتی با رسانه‎های منتقد به بهانه نقد توافق وین/ ۹ دی توقیف شد؛ کیهان و رجانیوز تذکر گرفتند/ ثبت رکورد سه بار توقیف یک نشریه در دوسال/ اگر توافق وین «خوب» بود، بگیر و ببند رسانه ای لازم نداشت

س آگوست 4 , 2015
ساعاتی پس از پخش گفتگوی رئیس جمهور درباره مذاکرات هسته‎ای، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از توقیف و تذکر به سه رسانه متنقد توافق هسته‎ای خبر داد.  آنچنان که پایگاه اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی ارشاد اعلام کرد « در مذاکرات و بررسی های جلسه قبل، عملکرد رسانه های مکتوب و الکترونیک […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...