از مواضع علی لاریجانی تا صادق لاریجانی/هسته ای امتحانی برای منافع ملی و یا جناحی

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – مذاکرات هسته ای پایان یافت و مسایل مهمی بعد از آن اتفاق افتاد. این که صنعت هسته ای را دادیم و یکسری نسیه که به دست ما رسیدنش تقریبا با توجعه به سازوکار برجام محال است را شاید شاید شاید بگیریم.

این هزینه سنگین اما یکسری امتحان بزرگ برای خواص بود که معلوم شود سر بزنگاه ها چگونه برخودر می کنند.

عده ای در مجلس علی لاریجانی را متهم به نوعی تبانی با دولت کرده اند که هم در قضیه قانون حفظ دستاوردهای هسته ای و هم بعد از مذاکرات کفه ترازویش به سمت دولت بود و عده ای دیگر معترض که آقای لاریجانی آن چنان که باید در این قضیه ایستادگی نکردند. البته قبل از اینها هم ماجرای صندوق های شیشه ای ، تسلیت به خاتمی(از سران فتنه) و امثالهم هم کمی این مسایل عنوان شده در مورد گردش علی لاریجانی به سمت این دولت را سر بزنگاه هسته ای مخصوصا اثبات می کند.

در طرف دیگر آیت الله صادق لاریجانی را داریم که برعکس در این موضوع بسیار مهم هسته ای همیشه واقعیت ها را به مردم اعلام کرده و در مسایل مختلف بدون ترس از تخریب در دولت و روزنامه های زنجیره ای حقایق را بر ملا کرده. مخصوصا در مبحث تواقنامه وین که بسیاری از حقایق را برای مردم آشکار کرد.

این مسایلی که بر انقلاب می گذرد شاید گاهی مثل توافق وین بسیار تلخ باشد ولی اینگونه نتایج را دارد.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 51

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توضیحات جان کری در مورد واقعیتهای توافق وین که در داخل سانسور می‌شود

د جولای 27 , 2015
«جان کری»، وزیر خارجه، «ارنست مونیز»، وزیر انرژی و «جک لو»، وزیر خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه در نشستی در کمیته روابط خارجی سنا از نتایج پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ دفاع کردند. در ادامه متن کامل سخنرانی جان کری وزیر امورخارجه امریکا را در کمیته روابط خارجی سنا آمده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...