از مصرف لیمو عمانی موجود در غذا پرهیز کنید

اشتراک گذاری :

متخصص طب سنتی با مضر دانستن مصرف لیمو عمانی‌هایی که به عنوان طعم دهنده‌ طبیعی به غذاها افزوده می‌شود گفت: لیمو عمانی در زمان طبخ مواد مضر و زائد غذا را همانند اسفنج جذب می‌کند و مصرف آن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

نودیها:حمزه سام دلیری با اشاره به فواید لیمو عمانی تصریح کرد: لیمو عمانی در واقع به عنوان طعم دهنده‌ طبیعی و مصلح به غذاها به مخصوصا خورشها افزوده می‌شود تا در هضم غذا و جذب بهتر مواد مغذی در بدن کمک کند اما این ماده همانند اسفنج عملکرده و مواد زائد و مضر غذای ذر حال طبخ را به خود جذب می‌کند.

وی افزود: لیمو عمانی بشترین موادی که جذب می‌کند چبریها و اسیدهای چرب است، به همین علت توصیه می‌کنیم از مصرف لیمو عمانی داخل خورشها و برخی از عذاها به خصوص غذاهای چرب همانند قرمه‌سبزی، قیمه و آبگوشت به خصوص گروهایی که مبتلا به چاقی و چربی خون هستند پرهیز شود؛ چراکه مصرف این لیمو عمانی‌ها باعث افزایش چربی خون و بیماریهایی از این دست خواهد شد.

سام دلیری دباره نحوه‌ استفاده از این طعم دهنده یادآور شد: توصیه‌ می‌شود این ماده در مراحل پایانی طبخ به غذا افزوده شود چراکه با این کار اثر گذاری بهتری خواهد داشت و نکته دیگر آنکه به هیچ وجه به صورت پودر استفاده نشود چراکه در این صورت  تاثیرهای گفته شده را نخواهد داشت.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واکنش کاربران به ایده معاون روحانی و یک اصلاح‌طلب درباره کارتن خواب‌ها «#نجومی‌_بگیرها» را عقیم کنید

پ دسامبر 29 , 2016
نودیها: حمزه ناجیان: به تازگی بزرگمهر حسین پور، کاریکاتوریست روزنامه‌های اصلاح طلب و همسرش(که چندی پیش نمایشگاه و کمپینی را در حمایت از سگ‌ها به راه‌انداخته بود) خواستار عقیم کردن کارتن خواب‌ها شدند. پیش از این شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور از بررسی ایده عقیم سازی خبر داده بود. این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...