از ماجرای زد و خورد یک مأمور با دختر هنجارشکن

اشتراک گذاری :

نودیها:پس از ۴۸ ساعت از پخش یک ویدئو که از برخورد عصبانی یک پلیس زن با چند دختر هنجار شکن می‌گذرد، جزئیات جدیدی از این حادثه به دست آمد.

 

 سیداسد رجبی: شامگاه روز چهارشنبه بود که یک ویدئو حاوی تصاویر مربوط به برخورد تند و زد خورد یک مأمور ناجا با چند دختر هنجار شکن در فضای مجازی پخش شد و دست به دست چرخید.

این ویدئو حکایت از آن داشت که یک مأمور زن ناجا در واکنش به فحاشی چند دختر، در حال برخورد و مقابله به مثل با آنهاست.

به محض انتشار فراگیر این تصاویر برخی سیاسیون که فضا را برای اظهارنظر مناسب دیدند، به صحنه آمدند و بدون آنکه از جزئیات این ماجرا با خبر باشند نسبت به نیروی انتظامی و مأموران گشت ارشاد واکنش نشان دادند.

ساعتی پس از انتشار این ویدئو دفتر سخنگوی نیروی انتظامی ضمن محکوم کردن پلیس زن اعلام کرد، این موضوع از سوی بازرسی ناجا در حال بررسی است.

در اطلاعیه دفتر سخنگوی ناجا قید شده بود که بررسی‌های اولیه حکایت از وقوع این اتفاق در یکی از پارک‌های شهر تهران دارد و به همین دلیل بازرسی پلیس تهران در حال بررسی ابعاد این حادثه است.

وزیر کشور نیز در واکنشی از نیروی انتظامی خواست تا این موضوع را به صورت جامع بررسی کرده و گزارش آن را تا روز شنبه به وزارت کشور اعلام کند.

اما حالا پس از کمتر از ۴۸ ساعت از پخش این ویدئو جزئیات جدیدی از این حادثه به دست آمده است که حکایت از آن دارد که دختران جوان ۴ نفر بوده‌اند که یکی از آنها که لباس سفید به تن داشته و در فیلم مشخص شده است، اقدام به کشف حجاب کرده و با یک نفر دیگر از دوستان خود پس از کشمکش کوتاه از صحنه خارج می شوند.

بر اساس اطلاعات موجود دختر جوان سومی که اقدام به فحاشی می‌کند با چنگ زدن به صورت مأمور زن گشت ارشاد صورت وی را زخمی کرده و حتی در این برخورد انگشت دست مأمور زن شکسته می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص کرد که این اتفاق در تاریخ ۲۰ فروردین ماه یعنی ۹ روز قبل از پخش ویدئوی مورد نظر در پارک طالقانی تهران رخ داده و همین امر یعنی پخش تصاویر آن ۱۰ روز پس از وقوع حادثه حکایت از آن دارد که اقدام این دختران جوان با یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده رخ داده است.

نصب دوربین مخفی بر روی لباس یکی از دختران حاضر در صحنه و جیغ و دادهای تصنعی نشان می دهد که این حادثه با آمادگی قبلی صورت گرفته بود که این موضوع هم در بررسی‌های بعدی مشخص و به تأیید رسیده است.

هر چند که مأمورین ناجا در این حادثه کنترل خودشان را از دست داده‌اند اما بیش از هر چیز هماهنگی این حادثه و بهره‌برداری سیاسی آن به چشم می خورد.

باید منتظر باشیم تا ببینیم برخورد مسئولین با طرفین این ماجرا یعنی هنجار شکنان قانون شکن و مامور قانون عصبانی! چگونه خواهد بود؟

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 44

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

وقتی که همسر شهید حججی روز پاسدار را به شوهرش تبریک گفت+عکس

ش آوریل 21 , 2018
 شهید محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف و از نیروهای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود. او اهل اصفهان و ۲۵ساله بود که در منطقه مرزی عراق و سوریه توسط داعش اسیر و دو روز بعد از اسارت همچون سالار شهید اباعبدالله الحسین علیه السلام به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...