اخراج از دهکده به خاطر دست‌ندادن به ورزشکار اسرائیلی

اشتراک گذاری :

نودیها:کمیته بین‌المللی المپیک «ریودوژانیرو» اعلام کرد «اسلام الشهابی» جودوکار مصری پس از اینکه حاضر نشد با «اَر ساسون» حریف اسرائیلی‌اش دست دهد، توسط هیأت مصری حاضر در المپیک به کشورش بازگردانده شد.

بر اساس گزارش «ارم نیوز»، الشهابی روز جمعه با حریف اسرائیلی‌اش رقابت و مسابقه را واگذار کرد اما در پایان حاضر نشد با او مصافحه کند.

وی در پاسخ به برخی انتقادها درباره رفتارش گفت به قوانین ورزش احترام می‌گذارد اما مجبور نیست با حریفش دست بدهد.

کمیته بین‌المللی المپیک نیز با تشکیل کمیته انضباطی در این خصوص اعلام کرد: روح المپیک به دنبال ایجاد پل‌های ارتباطی است نه دیوارهایی که فاصله می‌اندازد.

هرچند مصر با رژیم صهیونیستی توافقنامه صلح موسوم به توافق کمپ‌دیوید را در سال ۱۹۷۸ امضا کرده است، اما بسیاری از مردم این کشور عملا چنین صلحی را قبول ندارند و رژیم اسرائیل را اشغالگر می‌دانند.

مشرق نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دست براری به مدال نرسید/ وزنه‌بردار ایران به عنوان ششمی بسنده کرد

س آگوست 16 , 2016
نودیها:محمدرضا براری با وجود تلاش بالایی که از خود نشان داد، از دستیابی به مدال در دسته ۱۰۵ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو باز ماند. براری در دو ضرب و در نخستین تلاش خود توانست وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی را بالای سر نگه دارد و سه چراغ سفید از داوران […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...