اخبار و حاشیه های جنجالی امروز مجلس شورای اسلامی – 14 بهمن93

اشتراک گذاری :

اخبار نودیها

اخبار و حاشیه های جنجالی امروز مجلس شورای اسلامی – 14 بهمن93 – متن در ادامه.

در جلسه امروز مجلس اتفاقات مهمی افتاد

یکی از این اتفاقات  این خبر مهم بود که " موافقت مجلس با فوریت طرح «الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای»/ فریاد «مرگ بر آمریکا» در بهارستان طنین‌انداز شد" این طرح باعث می شود دیگر هیچ دولت یا مسئولی نتواند هر وقت خواست هسته ای را تعطیل کند.


خبر جنجالی بعدی گزارشی بود که در مورد برداشتهای دولت از صندوق توسعه ملی بود :"میرکاظمی در توضیحاتی درباره سؤال از وزیر اقتصاد:
دیوان محاسبات برداشت‌های متعدد دولت از منابع صندوق توسعه ملی را تأیید کرده/ جابه‌جایی سند برداشت تخلف است"

 

در نطق میان دستور هم توکلی گفت : "توکلی در نطق میان‌ دستور:استات اویل به فرزند رئیس‌‌جمهور اسبق ایران بالغ بر ۵ میلیون دلار پرداخت کرده است/ یزدان‌پناه دوست دیرینه مهدی هاشمی/ نماینده تهران در مجلس گفت: شرکت استات اویل در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ به فرزند رئیس‌ جمهور اسبق ایران ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کرد تا وی به این شرکت برای انعقاد قراردادی در پارس جنوبی کمک کند."

 

منبع اخبار و تیترها : خبرگزاری فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نگاه وهابیون به خدا و انحرافات (۱) - استاد رائفی پور

پ آوریل 9 , 2015
بسم الله الرحمن الرحیم – پایگاه خبری تحلیلی مهاجر – همانطور که قبلا به کرات گفته شده است باید وهابیت را ادامه دهنده راه یهودیت  کعب الاحباری  و ابوهریره ای در اسلام دانست. یهودیتی که  قائل به جسمانیت خداست  از این رو مواردی  که در ذیل می آیند سندی روشن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...