احیای موی سر با بابونه

اشتراک گذاری :

یک پزشک عمومی با اشاره به اینکه مصرف گیاه بابونه برای افرادی که پوست سر آنها چرب است یا دچار خارش سر هستند مفید است، اظهارکرد: استفاده از عصاره این گیاه در شامپوها موجب رفع حساسیت‌های پوست سر و تقویت ریشه مو می‌شود.

دکتر فاطمه ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مصرف بابونه می‌تواند برای موهای افرادی که دچار شوره سر هستند، مفید باشد، گفت: مصرف این گیاه موجب تعادل در میزان آب موها می‌شود و از خشکی موها جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مصرف بابونه موها را تقویت و احیا می‌کند، تصریح کرد: استفاده از این گیاه در حمام می‌تواند موجب شادابی و زیبایی موهای افراد شود.

ملکی خاطرنشان کرد: این گیاه دارای خاصیت پاک‌کنندگی برای پوست است و می‌تواند موجب حفاظت و لطافت پوست نیز شود.

این پزشک عمومی با تاکید به اینکه مصرف گیاه بابونه برای افرادی که پوست سر آنها چرب است یا دچار خارش سر هستند مفید است، یادآور شد: این گیاه موجب جلوگیری از واردشدن آسیب‌های مختلف به موها می‌شود.

ملکی اظهارکرد: استفاده از عصاره بابونه در شامپوها موجب رفع حساسیت‌های پوست سر و تقویت ریشه مو می‌شود بنابراین استفاده از این گیاه در شامپوها و وسایل آرایشی بسیار شایع است.

وی با اشاره به اینکه مصرف طولانی مدت بابونه می‌تواند موجب روشن‌شدن موهای سر شود، بیان‌کرد: نوشیدن چای بابونه موجب رفع گرفتگی ماهیچه‌های دستگاه گوارش می‌شود و برای درمان دل درد، نفخ و ناراحتی‌های گوارشی یا عصبی ناشی از فشار روانی (استرس) نیز مفید است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

طنز - طریقه نوشتن وصیت نامه

ی ژوئن 7 , 2015
اینجانب ملا بنویس  در کمال صحت و سلامت عقل و روان و  و با اقرار بوحدانیت خداوند متعال و نبوت حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبداله صل اله علیه و آله وسلم و امامت علی بن ابیطالب و حقانیت یازده فرزندان معصومش و انتظار به ظهور آخرین آنها حضرت مهدی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...