احتمال شکایت نمایندگان مجلس از لاریجانی + جزئیات

اشتراک گذاری :

نودیها:حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پیگیری مطالبات مردم از موسسات مالی و اعتباری راهی جزء سوال از رئیس‌جمهور برای نمایندگان باقی نمانده است، گفت: حدود ۱۸۵ نماینده از سه فراکسیون ولایی، امید و مستقلان ولایی طرح سوال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح سئوال از رئیس‌جمهور روند قانونی خود را طی و به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شده است، افزود: رئیس مجلس مانع به جریان افتادن این سوال شده و اعلام کرده در شرایط فعلی سئوال از رئیس‌جمهور به صلاح کشور نیست.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه اقدام علی لاریجانی رئیس قوه مقننه خلاف قانون است، ادامه داد: اگر آقای لاریجانی در روزهای آینده مانع به جریان افتادن سئوال از رئیس‌جمهور شوند جمعی از نمایندگان تصمیم گرفته‌اند از وی به هیئت‌ نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید براینکه طرح سئوال و استیضاح از رئیس‌جمهور و وزرا  حق نمایندگان است، اظهار داشت: نمایندگان امیدوارند هرچه سریعتر سئوال از رئیس‌جمهور از سوی هیئت‌رئیسه پارلمان اعلام وصول شود.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کدام روغن‌ها برای تقویت مو مفید است؟

ش ژانویه 13 , 2018
نودیها:چرب کردن موها امری ضروری است و در عین حال انتخاب روغنی مناسب با نوع موهای‌تان هم بسیار مهم است. چرب کردن منظم و مرتب موها یکی از بهترین عاداتی است که می‌توانید برای زیباتر کردن موهای‌تان از آن بهره ‌ببرید و خود را به آن وفق دهید. در ادامه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...