احادیث معصومین (ع) درباره ی شرکت شیطان در نطفه

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – مسایل جنسی

برای بزرگ وبا کیفیت دیدن پوستر روی آن کلیک کنید

مطالب در ادامه

مردي که وقت نزديکي با همسرش مي ترسد که شيطان در اين کار با او شرکت کند ، بايد بگويد : " بسم الله الرمن الرحيم و اعوذ بالله من الشيطان الرجيم "

از امام عليه السلام سئوال شد : از چه طريق مي توان پي برد که شيطان در نطفه ي کسي شريک شده است ؟ حضرت در پاسخ فرمود : " کسي که ما را دوست دارد ، شيطان از او دور مي شود و آن کسي که دشمن ماست ، شيطان با او شريک شده است . "

خصال صدوق : رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم فرمود : " چون يکي از شما خواست با همسر خويش هم بستر شود ، از آميزش در اول ماه و نيمه هاي ماه قمري خود داري کند که شيطان در اين دو وقت مي خواهد با فرزند شريک شود و در بسته شدن نطفه شرکت جويد . "

امام صادق عليه السلام در روايت ديگري فرمود : " اگر هنگام جماع نام خدا را ببريد ، شيطان دور مي شود و اگر خدا را ياد نکنيد شيطان آلت خود را با آلت مرد داخل مي کند و در جماع و نطفه ي او شريک مي شود . "   

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 2 میانگین: 4.5]

Related Images:

Visits: 87

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقش اجتماعی سینما ؛ از تخریب تا اصلاح

ش آوریل 11 , 2015
خبرگزاری مهاجر – مقالات و پژوهش   بی تردید هنر سینما به عنوان یکی از جدی ترین و پرمخاطب ترین رسانه های جمعی در عصر کنونی می تواند نقش موثری در اصلاح کارکردهای اجتماعی داشته باشد.   مشروح کامل در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...