ابتکار: رسیدگی به «مگس‌های سفید» به ما ارتباطی ندارد

اشتراک گذاری :
نودیها:معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره لایحه هوای پاک که در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، اظهار داشت: لایحه هوای پاک یک لایحه پیشرو و با واقعیات کشور ما سازگار است و می‌تواند برای ارتقاء و بهبود کیفیت هوا در همه نقاط کلان‌شهرها و نقاطی که تحت تأثیر گرد و غبار قرار می‌گیرد در دستور کار باشد.
 
وی گفت: امیدوارم  تصویب نهایی این لایحه در مجلس گام‌های خوبی برای کشور داشته باشد.
 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به سؤال دیگری درباره مگس‌های سفید گفت: رسیدگی به وضعیت مگس‌های سفید به ما ارتباطی ندارد و به مؤسسه دفع آفات ارتباط دارد.
 
وی همچنین گفت: تأکید ما این است که شهرداری‌ها تا آنجا که ممکن است از سموم شیمیایی برای آفت‌های درخت‌ها و فضای سبز شهری استفاده نکنند. اگر هم مجبورند و راهکاری نیست این کار کاملاً با استانداردها و ضوابط باشد، سمومی که در محیط شهری استفاده می‌شود، مستقیماً شهروندان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
رجا نیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خانم‌ها عاشق چه تیپ شخصیتی ازمردان می‌شوند؟

چ آوریل 12 , 2017
نودیها: مرد‌ها مانند هم نیستند، علاوه بر تفاوت‌های ظاهری، نژادی و قومیتی مرد‌ها دارای تیپ‌های شخصیتی مختلفی نیز هستند، پس اگر می‌خواهید در آشنایی، ازدواج و داشتن یک زندگی خانوادگی نمونه موفق باشید باید آقایان را بیشتر بشناسید.   مردهای بازیگوش و طرفدار هیجان و ماجراجویی  این تیپ از مردان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...