ابتلا به سرطان به‌دلیل مجاورت با “زمینهای کشت تراریخته” + فیلم

اشتراک گذاری :

نودیها:پیش از این در خبری به بررسی نتایج برخی تحقیقات علمی درباره تاثیرات مخرب گلایفوسیت به‌عنوان علف‌کش مورد استفاده در تولید محصولات تراریخته پرداختیم.

سم گلایفوسیت از ترکیباتی چون نیترات، فسفات، دی اکسید کربن و آب تشکیل شده است، استفاده از گلایفوسیت در گیاهان برای سم‌پاشی و از بین بردن علف هرز، گیاه را مقاوم کرده و کشاورز را مجبور به استفاده دوز بیشتری از گلایفوسیت می‌کند و در نهایت دوزهای بالای گلایفوسیت برای سم پاشی، باعث ذخیره آن در خاک شده که تا مدتها نیز از بین نمی‌رود.

اما در ادامه فیلم کوتاهی از برخی مستندات خواهید دید مبنی بر اینکه مردم مناطقی که در مجاورت زمین‌هایی زندگی می‌کنند که در این مناطق، محصولات تراریخته کشت می‌شود، بسیار بیشتر از سایر افراد در معرض ابتلا به انواع سرطان قرار دارند:

دانلود

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

One thought on “ابتلا به سرطان به‌دلیل مجاورت با “زمینهای کشت تراریخته” + فیلم

  1. لوازم جشن گفت:

    tashakkor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تیر خلاص شنبلیله به دیابت

پ ژانویه 18 , 2018
نودیها:شنبلیله گیاهی است که معمولاً در نواحی اطراف دریای مدیترانه و جنوب آسیا رشد می‌کند؛ شنبلیله همچنین از گیاهان بومی کشور ایران نیز محسوب می شود، در این مطلب برخی خواص این گیاه را بیان می‌کنیم. نابودی دیابت با شنبلیله شنبلیله نقش موثری در کاهش قند خون دارد؛ طبق مطالعات […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...