آیت الله جوادی آملی : اگرهمه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود

اشتراک گذاری :

به گزارش سرویس دینی جام نیوز,  حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: اگر همه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود، اما عده ای هستند که صدای ولایت را نمی شنوند.

 

این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار با اعضای کاروان پیاده سفر کربلا شهرستان آمل که در دماوند صورت گرفت، اظهار داشت: ماه رمضان همه ما مهمان خداوند متعال بودیم و در مابقی ماه ها خداوند منان مهمان ما است.

 

او بیان کرد: همه زائران امام حسین(ع) عزیز هستند، اما شما زائران ویژه هستید که سعی کنید در آن جا حضور پیدا کردید صدای امام حسین(ع) را بشنوید.

 

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: در روز عاشورا صدای امام حسین(ع) را به غیر از حضرت سکینه(ع) کسی نشنید که امام به ایشان فرمود سلام من را به شیعیان برسانید و بگویید در عزای من ناله و شیون کنند.

 

او ادامه داد: اگر شهید و عزیزی را از دست دادید برای آن عزیز گریه نکنید بلکه او را واسطه قرار داده و برای من حسین بن علی(ع) دعا کنید.

 

این مرجع تقلید ادامه داد: لحظه ای که سر بریده امام حسین(ع) قرآن می خواند همه افراد این صدا را نشنیده بلکه عده ای این صدا را شنیدند که اگر همه می شنیدند قیام می کردند.

 

او با تاکید بر اینکه بهره گیری و اطاعت از ولایت ضامن تعالی می شود، تصریح کرد: اگر همه صدای ولایت را بشنوند کارها درست می شود، اما عده ای هستند که صدای ولایت را نمی شنوند.

 

آیت الله جوادی آملی در پایان افزود: مردم دعاگوی شما هستند و شما هم با الفاظی که در محضر امام حسین(ع) دارید برای همه مردم، نظام، رهبری، دولت، شیعیان و مظلومان عالم دعا کنید./رسا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علل سفیدی زودرس موها

س جولای 21 , 2015
یک متخصص پوست و مو ژنتیک را نخستین و شایع‌ترین علت سفیدی زودرس مو در افراد دانست. دکتر غلامرضا عشقی اظهار کرد: به طور معمول از سنین ۳۵ سالگی موهای سفید شروع به رشد می‌کنند اما در برخی افراد بنا به دلایلی در سنین زیر ۳۰ یا ۲۵ سال موها […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...