آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان می شود

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :   در حالی که برخی از جریان های سیاسی با انتشار شایعات و خبر سازی های مغرضانه درصدد ایجاد اختلاف بین نیروها و جریان انقلابی خبرگان هستند، یک منبع آگاه در گفت وگو با رسا به این موضوع واکنش نشان داد و از قطعی بودن کاندیداتوری آیت الله جنتی برای ریاست مجلس خبرگان در دوره پنجم خبر داد.

این منبع آگاه صحبت های مطرح شده افرادی که مسؤولیتی هم در مجلس خبرگان ندارند مبنی بر عدم تمایل آیت الله جنتی به کاندیداتوری برای ریاست مجلس خبرگان رهبری را تکذیب کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، در حالی که برخی از جریان های درون خبرگان از ریاست خبرگان پنجم مایوس شده اند، این جریان تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین جریان انقلابی خبرگان بکار بسته است.

با وجود فضا سازی این جریان، نیروهای انقلابی خبرگان پنجم به شکل یکپارچه از آیت الله جنتی حمایت می کنند و علی رغم اظهار نظرهای غیر مسؤولانه برخی افراد درباره ریاست آینده خبرگان، دبیر شورای نگهبان در پی درخواست های صریح و مکرر نامزد ریاست خواهد شد.

از سوی دیگر شنیده های خبرنگار خبرگزاری رسا از منابع موثق حاکی است، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مؤمن به دلیل کاندیداتوری آیت الله جنتی قطعا داوطلب ریاست خبرگان نخواهند شد.

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود سخنرانی دکتر حسن عباسی "من جوانی منتظرم ، پس هستم!" - ۲۸ اردیبهشت ۹۵

د مه 23 , 2016
تاریخ :  ۲۸ اردیبهشت ۹۵ موضوع : من جوانی منتظرم، پس هستم! مدت زمان:  ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه با حجم ۹۲ مگابایت پخش آنلاین دانلود صوت   منبع : سایت دکتر حسن عباسی برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 16

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...