آیت الله جنتی: آن گردن کلفت از انتخابات آزاد می گوید و ضد انقلاب هم پشت سر او حرفش را تکرار می کنند!/ آیت الله یزدی: چند بار دیگر باید رهبری آغوش باز کند و بگوید آقای هاشمی بیا به طرف انقلاب؟ / علامه مصباح یزدی: دینت را از فیضیه گرفتی یا از انگلستان؟

اشتراک گذاری :
نودیها :  تا ۴۸ ساعت دیگر انتخابات مجلس خبرگان برگزار خواهد شد و دیگر صف بندی های انتخاباتی اشکار شده است، عده ای در این انتخابات مورد حمایت انواع دشمنان قسم خورده اسلام و ایران از انگلیس تا شبکه های وهابی قرار گرفته و عده ای دیگر نیز به عنوان نماد مبارزه با دشمنان قلب و دل توده های مردم انقلابی را جذب خود کرده اند.
به گزارش رجانیوز، اما چرا آقایان مصباح یزدی، جنتی و یزدی تا این حد منفور دشمن شده و ورود آنها به مجلس خبرگان خط قرمز دشمنان است؟ بازخوانی مواضع آنها طی چند سال گذشته نشان می دهد این سه نفر در داخل کشور همواره خط مقدم مبارزه با غربگرایان و کسانی بوده اند که دشمن نهایت بهره خود را از آنها در بزنگاه های حساس می برد:
آیت الله جنتی: آن گردن کلفت از انتخابات آزاد می گوید و ضد انقلاب هم پشت سر او حرفش را تکرار می کنند!
یکی از صریح ترین مواضع آیت الله جنتی واکنش وی به اظهارات تردید آفرین هاشمی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ بودو ایشان در نماز جمعه تهران در ۲۲ دی ۹۱ در واکنش به کلید واژه انتخابات آزاد توسط هاشمی گفت:
«شکست خورده های سیاسی این روزها صحبت از انتخابات آزاد می کنند و یکی از آنها که از همه گردن کلفت تر است مدتها قبل این موضوع را مطرح کرده و بقیه هم پشت سر او این خط را دنبال کردند. در خارج هم منافقین و سلطنت طلب ها این حرف را می زنند و اعتقاد دارند که با انتخابات آزاد می توانند انقلاب اسلامی را براندازند.
کسانی که خود را مرد سیاست می دانند و نقش بالایی در حکومت داشتند آیا خجالت نمی کشند که حرف دشمنان خارجی نظام را می زنند و حرف بیگانگان را تکرار می کنند؟
 شکر خدا مردم ما مردمی با بصیرت هستند و حرکت های شما را دیده اند وهم شما را و هم روسا و لیدران فتنه را شناخته اندو می دانند در چه خطی حرکت می کنید لذا شما باید از مردم خجالت بکشید. حالا بعد از گذشتن از فتنه ۸۸ و بعد از بلوایی که فتنه گران به پا کردند مدعی شده و به میدان آمدند و صحبت از انتخابات آزاد می کنند و می گویند باید انتخابات آزاد باشد تا ما هم بتوانیم بیاییم حالا بعد از فتنه گری منتظر جایزه گرفتن هم هستند. »
آیت الله یزدی: چند بار دیگر باید رهبری آغوش باز کند و بگوید آقای هاشمی بیا به طرف انقلاب؟ 
آیت‌الله یزدی نیز در دیدار مسئولان ارشد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۵ بهمن ۸۸ با اشاره به سخنرانی اخیر هاشمی رفسنجانی در جمع اعضای حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت:
«سخنان هاشمی از دو پهلو صحبت کردن هم بدتر است و معتقدم سخنان هاشمی از سه پلو هم گذشته است. نمی دانم تا کی قرار است آقای هاشمی با روش های دو پهلو و سه پهلو حرف زدن در برابر تصریحات رهبری عمل کند. چند بار باید رهبری آغوش باز کند و بگوید آقای هاشمی بیا به طرف انقلاب و همان همراهی سابق را داشته باشید؟ اما متاسفانه وی دوباره یک مطلبی را بیان می کند و به جای اینکه یک قدم به جلو بیاید در افکار عمومی یک قدم عقب تر می رود. من متاسفم که شخصیتی با این سوابق این گونه اظهار نظر می کند ما دلمان نمی خواهد وضعیتی که برای آقای منتظری پیش آمد برای شما هم پیش بیاید، نظام با کسی تعارف و شوخی ندارد و این انقلاب نیز به سادگی به دست نیامده که به سادگی از دست برود.
مردم ما در نهم دی ماه حضور بی نظیری در تظاهرات داشتند و آقای هاشمی شما اگر امروز می خواهید صحبت بکنید باید جریان عاشورا را محکوم کنید و مرز خود را مشخص تر نمایید. نظام ما به قدری مقتدر است که اگر بزرگترین افراد هم بخواهند در مقابل آن بایستند نظام آنها را کنار خواهد زد و اگر کسانی خیال می کنند می توانند انقلاب را تسلیم کنند، مطمئن باشند یا خودشان باید تسلیم نظام شوند و یا باید کنار بروند. بنده یک زمانی در دیدار با یکی از شخصیت ها درباره امام (ره) تعبیری به کار بردم و گفتم اگر آقای خمینی قرار است جهنم هم برود ما جهنم ایشان را می رویم اما بهشت شما را نه. من به آقای هاشمی هم می گویم ما همراه رهبری هر کجا می رویم اما همراه شما نمی آییم و هیچ تعارف هم نداریم.»
علامه مصباح یزدی: تو دینت را از کجا یاد گرفته‌ای؟ از فیضیه یا از انگلستان؟
آیت الله مصباح یزدی نیز در ۱۳ خرداد ماه ۹۳ در موسسه امام خمینی در واکنش به برخی اظهارات سکولار حسن روحانی درباره عرصه فرهنگ و دین گفت:
«حتی برخی از افراد عمامه به سر که دارای مسئولیت هستند، در واکنش به اجتماع مردم در خصوص بدحجابی و نگرانی علما از وضع دین و فرهنگ و تجمع روحانیت در فیضیه، آن‌ها را کسانی معرفی می‌کنند که اسلام را نشناخته‌اند و آن‌ها را متهم به توهم می‌کنند. باید از وی پرسید مگر خود تو دینت را از کجا یاد گرفته‌ای؟ از فیضیه یا از انگلستان؟ آیا این عده فکر می‌کنند مردم نمی‌فهمند و سرشان نمی‌شود؟ آیا فکر می‌کنند با تعارف‌های توخالی و استفاده دائم از لفظ مقام معظم رهبری، در حالیکه عملشان بر خلاف صریح فرمایشات رهبری است، می‌توانند مردم را فریب دهند؟»
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/بعد از انگلیس،وهابیت،حامیان داعش هم از اصلاح طلبان و هاشمی حمایت کردند

ج فوریه 26 , 2016
دانلود فیلم نودیها : مفتی سعودی حامی داعش: به جنتی، مصباح و محمد یزدی رأی ندهید! به گزارش مهر،  پایگاه النشره لبنان گزارش داد که عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم وهابیون سعودی در جمع تعدادی از طلاب وهابی از رشد آنچه که افراطیون شیعی نامیده ابراز نگرانی کرده و با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...