آیت‌الله جوادی آملی: گزینه روی میز ما قرآن است/ ضرورت اصلاح ساختار بانک‌ها

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد به جهل، کف‌بینی و آداب و سنن باطل دست و پاگیر است و دین آداب و سنن باطل را از انسان می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به بیگانگان باید اشداء علی الکفار باشید، بیگانه باید شما را مانند کوهی مشاهده کند تا بتوانید در این میدان جنگ پیروز شوید و هیچکس در شما طمع نفوذ نداشته باشد.

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه باید فردی باشید که در کل جهان همه نسبت به شما احساس عظمت و کمال کنند، گفت: هیچ کس اجازه نفوذ در شما را پیدا نکند و در این بخش مستقل و محکم باشید، این منطق، استقلال، نفوذناپذیری و روی پای خود ایستادن را به همراه می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که اسلحه و جنگ در بین نیست، اگر شبهه‌ای به وجود آمد، حوزه و دانشگاه باید پاسخ دهد، عقل و علم از طریق حوزه و دانشگاه و قدرت و سلاح از طریق سپاه و ارتش تامین می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه تنها اسلحه مشکل را حل نمی‌کند، گفت: نفوذناپذیری تنها از راه مرز زمینی نیست، بلکه باید حوزه‌ها و فضای دانشگاهی طوری باشد که هر شبهه‌ای را پاسخ دهند.

وی ادامه داد: با فرد بد مبارزه کردن هنر نیست بلکه با بدی مبارزه کردن هنر است، با مخالف درگیر شدن کار شما نیست، بلکه با مخالفت درگیر شدن کار شماست، باید اختلاف و تنازع را از میان بردارید، مردان الهی گناهان را از میان برمی‌دارند، سعی کنید مخالفت و مشکلات را حل کنید.

آیت‌الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: این کشور همه چیز دارد، باید قاچاق را کنترل کنید تا اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد، عده‌ای بیکار هستند و عده‌ای نمی‌دانند ثروت‌های بانک را کجا به کار ببرند، در این بخش بانک‌ها باید اصلاح شود.

وی عنوان کرد: گزینه روی میز قرآن است، باید به دستورات قرآن عمل کنیم تا بتوانیم در برابر دشمنان پیروز شویم، تهیه علف به علم و سواد نیاز ندارد که از برزیل وارد می‌کنند، بلکه غیرت اقتصادی می‌خواهد تا زمین‌ها را تسطیح کرده و دامداری تقویت شود که تولید شیر و لبنیات را به همراه دارد.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تفاوت جنس جشنواره‌هایی مانند «مدافعان حرم» با «کن»

پ ژوئن 2 , 2016
روح‌الله رفیعی کارگردان مستند «خالد و مجتبی»، که در جشنواره مدافعان حرم جزو ۵ اثر شایسته از فیلمش تقدیر شد، جشنواره مدافعان حرم اگر هیچ کارکردی نداشته باشد، اصلی‌ترین نکته‌اش که تکریم مدافعان حرم،‌ شهدای آن و خانواده‌هایشان بود، به جشنواره ارزش زیاد می‌بخشد. اساس کار در این جشنواره تکریم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...