آیا ۳ خانم بازیگر هنوز هم از مبلغ داعش حمایت می کنند؟

اشتراک گذاری :
نودیها:از سه خانم بازیگر سینما که قبلا به عضویت کمپین حمایت از مبلغ داعش درآمده بودند باید پرسید که آیا همچنان حامی او هستند؟
 

به گزارش فرهنگ نیوز؛ از سه خانم بازیگر سینما که قبلا به عضویت کمپین حمایت از مبلغ داعش درآمده بودند باید پرسید که آیا همچنان حامی او هستند؟

با عملیات تروریستی روز ۱۷ خرداد داعش در تهران همه مردم بر لزوم مبارزه با گروهک های تکفیری به اتفاق نظر رسیدند.

اما چندی قبل و با زندانی شدن «آ‌.‌ص» یکی از نیروهای مبلغ داعش در ایران، کمپینی در حمایت از وی در فضای مجازی شکل گرفت. سه بازیگر زن سینما که به رفتارهای هیجانی و غیرعقلانی در واکنش به مسائل سیاسی مشهور هستند هم در این کمپین شرکت کرده و خواستار آزادی وی شده بودند.

با اقدام یاران «آ . ص» در روز ۱۷ خرداد و به رگبار بستن تعدادی از مردم توسط آن ها، برخی از کاربران فضای مجازی پرسیدند که آیا این سه خانم بازیگر هنوز هم از این مبلغ گروهک های تکفیری در ایران حمایت می‌کنند؟

فرهنگ

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مواضع هنرمندان کشور در مورد رابطه‌ی امنیت ایران و مدافعان حرم

د ژوئن 12 , 2017
نودیها:مواضع هنرمندان و بازیگران کشور از مهران_مدیری و ابراهیم_حاتمی‌کیا تا محمدرضا_گلزار و سایرین در مورد رابطه‌ی امنیت_ایران و مدافعان_حرم دانلود روشنگری برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 30

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...