آیا کلاه قرمزی 94 و سریال اتاق عمل مهران مدیری نوروز94 پخش می شود ؟

اشتراک گذاری :

اخبار

به نام خدا – بسیاری منتظرند که خبر پخش کلاه قرمزی 94 و سریال اتاق عمل مهران مدیری را بشنوند. متن در ادامه.

کلاه قرمزی 94 از ششم فروردین 94 روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» در 22 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در نوروز و اعیاد سال 94 تولید می‌شود. مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب که بیش از 20 سال است در اعیاد و مناسبت‌های خاص می‌ه‌مان خانواده‌های ایرانی می‌شود، نوروز 94 نیز روی آنتن شبکه دو می‌رود.

«کلاه قرمزی» یکی از محبوب‌ترین عروسک‌های چند نسل مخاطبان است که هر سال با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون می‌آید تا قصه‌ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند.

 نکته پخش دیرتر «کلاه قرمزی» سال 94 آن است که به جای آغاز نوروز، از ششم فروردین روی آنتن خواهد رفت. این تمهید به خاطر آن اندیشیده شده که نوروز امسال همزمان با ایام فاطمیه است.

سریال اتاق عمل مدیری نوروز 94 پخش نخواهد شد. روابط عمومی این سریال پخش این سریال در ایام نوروز را تکذیب و اعلام کردند زمان پخش سریال «اتاق عمل»  در نوروز صحت ندارد و قرار است که پس از تعطیلات نوروز اعلام شود.

منبع :  خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود سخنرانی احمدی نژاد سازمان ملل سال 89 2010 + صوتی

ش آوریل 11 , 2015
  سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد در سازمان ملل متحد در سال 2010 سال 1389 شمسی     دانلود با حجم 5.9 مگابایت از لینک مستقیم دانلود با حجم 5.9 مگابایت از مدیا فایر متن این پیام در ادامه متن منبع متن : خبرگزاری فارس   برای امتیاز دادن به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...