آیا دولت از پیروزی والیبال در مقابل آمریکا خوشحال است؟

اشتراک گذاری :

دو پیروزی سه بر صفر و دلچسب تیم ملی والیبال کشورمان برابر تیم ایالات متحده در ورزشگاه آزادی، آنقدر دوست داشتنی و حال خوب کن بود که حتی بسیاری از هم وطنان را در شب‌های ماه مبارک رمضان به خیابان کشاند تا با پرچم خوشرنگ ایران دور افتخار بزنند.

با این حال نگاهی به سابقه دولت یازدهم در مورد مسائل مرتبط با امریکا و برخورد با هر اقدامی که ناخوشایند امریکا تلقی می شده است، این شائبه را به وجود آورده است که نکند دولت از اینکه تیم ملی والیبال ایران دوبار پیاپی تیم امریکا را در تهران شکست داده، چندان راضی نباشد!؟

البته این مساله خیلی هم عجیب نیست. دولت در دو سال فعالیت خود نشان داده اساسا با هر چیزی که در تقابل با آمریکا و متعلقات آن باشد، به شدت پرهیز می‌کند و رفتارهای انقلابی مردم در برابر واشنگتن نیز اصلا به مذاق آن خوش نمی‌آید.

 
از شعارهای ضدآمریکایی در روز ۱۳ آبان تا یادآوری جنایات گسترده کاخ سفید علیه جوانان ایرانی در سال‌های دفاع مقدس (که نمونه عینی آن را در تشییع تاریخی پیکر ۱۷۵ شهید غواص در تهران مشاهده کردیم)، همه این موارد با واکنش تند دولت روبرو شد.

جالب اینجاست که حتی تابلوهایی که تحت عنوان “صداقت آمریکایی” در پایتخت نصب شد و نوعی روحیه دادن و اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و یادآوری خدعه گری امریکا بود هم از خشم دولت و دولتی‌ها در امان نماند و نهایتا از دیوارهای شهر پایین کشیده شد.

 
بر مبنای این سیاق رفتاری دولت، که اینچنین با هرگونه نماد و ابرازنظر درباره رویکرد خصمانه و ضدایرانی آمریکا برخورد شدید می‌کند، شاید بتوان نتیجه گرفت از دو پیروزی تاریخی و مقتدرانه سه بر صفر در برابر تیم والیبال ایالات متحده آن هم در آستانه مهلت نهایی مذاکرات هسته‌ای، چندان هم خشنود نشده باشد!

 
پس در این زمینه، باید به «کاپیتان معروف» یادآوری کرد همین که یکی از مقامات ارشد دولت در رختکن تیم پس از پیروزی در برابر تیم کدخدا حاضر شده و به شما تبریک گفته، باید کلاهتان را از خوشحالی به هوا بیندازید؛ چرا که اصلا بعید نبود به علت درافتادن با آمریکا و نمایش اقتدار و پایداری ایران در برابر کدخدا، مواخذه و تنبیه هم بشوید!

البته همه اینها گمانه زنی رسانه‎ای است و در ماه‎های آینده و عمل کردن یا نکردن دولتمردان به وعده‎های خود در قبال تیم محبوب و مقبول والیبال ایران، روشن خواهد شد که آیا دولت تدبیر و امید از این پیروزهای پیاپی خشنود شده یا آنکه چندان هم به مذاقش خوش نیامده است!

منبع : رجا نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور جاهلیت مدرن - ۱۸ خرداد ۹۴

س ژوئن 23 , 2015
دانلود سخنرانی با حجم ۱۵ مگابایت از لینک مستقیم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 22

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...