آموزش سومین گروه از شورشیان سوریه توسط آمریکا

اشتراک گذاری :

نشریه آمریکایی هیل (The Hill) از آموزش سومین گروه شورشیان (بخوانید تروریست!) توسط ایالات متحده برای پیوستن به یگان ضد داعش در سوریه خبر داد. این نشریه نوشت: “پنتاگون در حال آموزش همزمان دو کلاس از آنها می باشد که این نشانه افزایش سرعت بعد از یک شروع متزلزل است.”

 

 

هیل به نقل از پت رایدر،  سخنگوی مرکز فرماندهی ایالات متحده نوشت: “ما در حال حاضر دو کلاس را تحت آموزش داریم، و ما شاهد درخواست داوطلبانه نیروهای معارض سوری و منافع قابل توجه هستیم.” البته اعضای اولین گروه ۵۴ نفره از شورشیان مستقر شده در سوریه، به گفته پنتاگون توسط گروه جبهه النصره مورد حمله قرار گرفتند.

 

 

هیل نوشت: “گروه اول متحمل کشته شدن یک نفر و اسیر شدن ۵ تن دیگر شد. تعدا زیادی از اعضای آن نیز مفقود شده اند که این امر نشان داد این طرح آمریکا با مشکلات جدی مواجه است. رایدر می گوید که هفته قبل چالش های پیش روی استقرار نیروهای جدید سوری را به ما نشان داد ولی باید توجه کرد که موفقیت به یک مبارزه یا یک اتفاق بستگی دارد و ما هنوز در اول راه اجرای این طرح هستیم.”

 

 

این نشریه در پایان نوشت: “پنتاگون جزییات این کلاسهای آموزشی را نزد خود نگه داشته تا آنها را از تهدیدات داعش و دیگر گروه های تروریستی حفظ کند. این گروه ها در اردن، ترکیه، عربستان سعودی و قطر در حال آموزش دیدن هستند. پنتاگون امیدوار است که تعداد آموزش دیدگان را تا پایان سال به ۳۰۰۰ و تا ماه مارس بعد به ۵۰۰۰ نفر برساند. وزارت دفاع آمریکا قصد دارد ۱۵۰۰۰ شورشی را برای عملیات علیه داعش تا سه سال آینده آموزش دهد.”

منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تحقیقات آمریکا درباره سفر سردار سلیمانی به روسیه

ش آگوست 8 , 2015
سامانتا پاور، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، روز جمعه ۱۶ مردادماه گفت که واشینگتن در حال بررسی گزارش‌ها در خصوص سفر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، به روسیه به رغم تحریم‌های سازمان ملل است. به گزارش آسوشیتدپرس، سامانتا پاور اظهار داشت: «تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد همه کشورهای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...