آمریکا خان غلط کردی! دشمن درجه یک خودتی نه عربستان و نه جیبوتی…

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از ماجراهایی که با عربستان به وجود آمد دولتی ها در اقدامی عجیب وقتی دیدند که همه به عربستان خشم نشان می دهند کمی خشمگین شدند و البته با حفظ مسایل دیپلماتیک کمی به عربستان خشم نشان دادند.

این خشمی که دولت به عربستان نشان می دهد خشم واقعی ای نیست زیرا هم از ملت خیلی عقب است و هم از جهت استراتژیک خواسته یا ناخواسته یک خیانت در پس خود دارد و آن اصلی کردن دشمنی عربستان به جای دشمنی آمریکاست. حال که دولت با لبخند ، دست دادن ، خندیدن و پیاده روی نتوانست مهر آمریکا را به دل ملت بنشاند حداقل کمی از خشم ملت نسبت به آمریکا کم کند.

مگر نه این است که اگر عربستان غلط زیادی می کند آمریکا پشتش است؟ مگر نه این است که هر غلطی در جهان هر دیکتاتوری و هر قاتل و جانی ای در صحنه ی بین المللی انجام می دهد آمریکا و اسرائیل یاری اش می کنند ؟

پس نباید فراموش کرد با این که خشم و غضب خودمان را در مقابل عربستان در سینه نگه می داریم تا وقت معلوم باید دشمنی شیطان بزرگ به فراموشی سپرده نشود و دایی جان و عمو باراک بیایند و با دوستی خاله خرسه را رو سفید کنند.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تولد گرفتن مژده لواسانی با دوستان

پ ژانویه 14 , 2016
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...