آتش زدن هزاران بسته گوشت مرغ توسط داعش

اشتراک گذاری :

اخبار

تکفیری داعش هزاران بسته حاوی گوشت مرغ حلال را آتش زده اند.

داعش درحالی هزاران بسته مرغ منجمد را در آتش سوزانده که بهانه این کار خود را، تولید این مرغ ها در آمریکا عنوان کرده است.

گروه وحشی داعش این مرغ های حلال را فقط به بهانه تولید و بسته بندی آنها در آمریکا سوزاند درحالی که همه آنها به روش حلال و طبق موازین اسلامی ذبح و تولید شده بودند. داعش در ناحیه ای نزدیک شهر حلب سوریه دست به این اقدام وحشیانه و نابخردانه زده است.

در حالی که بسیاری از مردم سوریه – حتی آنانی که در مناطق تحت کنترل داعش به سر می برند- ماهها است از کمبود و قحطی غذا رنج می برند، داعشی ها با خواندن برچسب بسته های مرغ حلال و فهمیدن آمریکائی بودن آنها، شروع به ریختن مرغ ها درگودال کرده و در نهایت آنها را آتش زدند.

داعش با افتخار تمام مراحل متوقف کردن دو کامیون حاوی این مرغ ها و همچنین سوزاندنشان را منتشر کرده است. گفتنی براساس آمارهای جامعه پزشکی سوری- آمریکائی هم اکنون بیش از ۶۵۰ هزار سوری در قحطی غذا به سر می برند.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سخنرانی استاد رائفی پور - دنیا رحم آخرت

پ اکتبر 15 , 2015
تلویزیون مهاجر – دینی برای بارگیری ویا پخش برخط به ادامه بروید   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 16

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...