منو -منو +
🌍امروز: یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۳۹۷ 🌍
لوگوی سایت بزرگ سرگرمی نودیها نسخه 1.5
لینکستان دانلود آهنگ "نفس" بمناسبت روز دختر دانلود کتاب رایگان مضرات و راههای ترک خودارضایی فیلم کامل مستند جن صوت کوتاه در مورد تعبیر خواب

ارتباط با ما – ما در شبکه های اجتماعی

---راههای ارتباط با ما :--- راه ارتباطی تلگرام ------ راه ارتباطی سروش ------ برای سفارش تبلیغات هم میتوانید به این آی دی ها مراجعه کنید. ----------------------------- ما در شبکه های اجتماعی ----------------------------- توئیتر: ----------------------------- یوتیوب:

صفحات نودی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

 
RSS صفحه اصلی سایت صفحه توییتر
 

آخرین مداحی ها

۵ عادت غلط درباره صبحانه خوردن که باید از آنها دوری کرد

0

نودیها:صبحانه خوردن به هیچ عنوان باعث بروز گرسنگی در طول روز نمی شود بلکه اشتباهاتی که افراد حین وعده صبحانه مرتکب می شوند، این احساس را در آنها ایجاد خواهد کرد. در اینجا ۵ اشتباه رایج تغذیه ای حین خوردن صبحانه بیشتر معرفی شده است:

عدم دریافت کافی پروتئین: اغلب افراد غلات به همراه شیر را برای صبحانه مصرف می کنند، و به نظر انتخاب خوبی است چون یک لیوان شیر حدود هشت گرم پروتئین برای بدن تامین می ‌کند. اما خیلی ها هم چنین انتخابی ندارند و از خوردن شیر اجتناب می کنند. حتی اگر نمی‌ خواهید شیر بنوشید، جهت دریافت پروتئین بیشتر یک تخم‌ مرغ آب پز به صبحانه خود اضافه کنید. شما همچنین می‌توانید ۱۰۰ درصد پروتئین را با خوردن یک نان سبوس دار تامین کنید. با خوردن نان سبوس دار همراه کره بادام زمینی پروتئین بیشتری را جذب کنید.

مصرف فیبر کم: هرچقدر هم که در وعده صبحانه شیرینی مصرف کنید، با سرعت بیشتری گرسنه خواهید شد چون به همان اندازه که قند خون تان به سرعت بالا می رود، به سرعت نیز افت خواهد کرد. در عوض مقادیر زیادی از فیبر باعث احساس طولانی مدت سیری خواهد شد چون قند آن دیرتر آزاد می شود. سعی کنید همیشه حداقل مقدار پنج گرم فیبر را در هنگام صرف صبحانه ‌به بدن خود برسانید. از دانه ‌های چیا یا کتان استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که قبل از مصرف به خوبی آنها را خرد کنید، در غیر این صورت فیبر به خوبی جذب نمی‌ شود. چیا، سرشار از آهن، آنتی ‌اکسیدان، امگا ۳ و پروتئین است.

کاهش مصرف چربی: محدودیت مصرف چربی بعد از گذشت زمان کوتاهی مجددا احساس گرسنگی را افزایش می دهد. ماست‌ های بدون چربی، غلات با فیبر بالا و میوه ‌جات، غذاهای سالمی هستند ولی چربی آنها کم است. ماست با چربی دو درصد را انتخاب کنید و یا حداقل مقداری آجیل که حاوی چربی است را نیز برای پیشگیری از گرسنگی مصرف کنید.

مصرف ناکافی مواد غذایی: شما در فاصله زمانی بیدار شدن تا زمان نهار، حداقل به ۳۰۰ تا ۴۰۰ کالری نیاز دارید. در صورتی که این میزان کالری در هنگام صبحانه به بدن نرسانید، پرخوری در هنگام صرف نهار اجتناب‌ ناپذیر و بروز مشکلاتی مانند چاقی غیرقابل پیشگیری است.

دیر صبحانه خوردن: بهترین زمان صرف صبحانه، ابتدای روز و اول صبح است؛ درست زمانی که از خواب بیدار می ‌شوید. هر چه برای خوردن صبحانه صبر کند بعد از آن بیشتر گرسنه می‌ شوید. به خاطر داشته باشید که هدف اصلی صبحانه فراهم کردن سوخت کافی برای بدن شما بعد از یک مدت طولانی است که چیزی نخورده ‌اید.

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

  • آخرین بروزرسانی های نودیها

  • آخرین عکسهای شبکه های اجتماعی

  • آخرین آهنگ ها

  • سلامت و زیبایی

    پیشگیری از گرمازدگی در روزهای گرم سال پیشگیری از گرمازدگی در روزهای گرم سال حقایقی درباره بهداشت دهان که از شنیدن‌شان تعجب خواهید کرد! حقایقی درباره بهداشت دهان که از شنیدن‌شان تعجب خواهید کرد! آیا درمان‌های “طب سنتی” دیر اثر می‌کند آیا درمان‌های “طب سنتی” دیر اثر می‌کند «خستگی گرمایی» بدترین نوع گرمازدگی «خستگی گرمایی» بدترین نوع گرمازدگی مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد است مصرف این سبزی درمان ۹۹ درد است ۱۴ مواد غذایی که باعث مسمومیت می‌شوند ۱۴ مواد غذایی که باعث مسمومیت می‌شوند روزانه چند لیوان آب بنوشیم؟ روزانه چند لیوان آب بنوشیم؟ چربی سوزهای پرکلسیم را بشناسید چربی سوزهای پرکلسیم را بشناسید در روزهای گرم و مقابله با گرما زدگی در روزهای گرم و مقابله با گرما زدگی ۶راهکار طب ایرانی ــ اسلامی برای جلوگیری از ضعف “نیروی جنسی” ۶راهکار طب ایرانی ــ اسلامی برای جلوگیری از ضعف “نیروی جنسی” شربتی ترش و شیرین برای لاغری افراد شربتی ترش و شیرین برای لاغری افراد صبح ناشتا بدنتان را اینگونه شگفت زده کنید صبح ناشتا بدنتان را اینگونه شگفت زده کنید از تهیه و صرف غذا در این ظروف پرهیز شود از تهیه و صرف غذا در این ظروف پرهیز شود چند ترفندهاى  آسان براى در امان ماندن از سکته قلبى چند ترفندهاى آسان براى در امان ماندن از سکته قلبى چه موادی بیشتر از شیر کلسیم دارند چه موادی بیشتر از شیر کلسیم دارند ده نکته برای افزایش باروری مردان ده نکته برای افزایش باروری مردان ۱۰ نکته که باید در مورد ریزش مو بدانید ۱۰ نکته که باید در مورد ریزش مو بدانید با خوردن عدس به دیابت مبتلا نشوید! با خوردن عدس به دیابت مبتلا نشوید! ۱۳ درمان خانگی جوش صورت ۱۳ درمان خانگی جوش صورت منوی غذایتان را بعد از ماه رمضان اینگونه تنظیم کنید منوی غذایتان را بعد از ماه رمضان اینگونه تنظیم کنید
  • تبلیغات در نودیها
  • تبلیغات در نودیها
  • بازنشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است گروه سایتهای اسلام مووی - نودیها 1386 - 1397