۴۶ میلیون برده در جهان!

اشتراک گذاری :

گزارش شاخص جهانی بردگی که از سوی صندوق آزادی منتشر شده نشان می‌دهد که حدود ۴۵.۸ میلیون نفر در سراسر جهان از اشکال مختلف بردگی مدرن در سال ۲۰۱۶ میلادی رنج می‌برند.

سایت نودیها :  گزارش شاخص جهانی بردگی، برده داری مدرن را شامل استثمار از یک فرد می داند که به دلیل تهدید، خشونت، اجبار یا سوء استفاده و فریب، قادر به زندگی عادی نیست و با او مانند یک حیوان در مزرعه رفتار می شود.

در گزارش صندوق آزادی آمده است: در سال ۲۰۱۶ میلادی، ۴۵.۸ میلیون نفر در ۱۶۷ کشور جهان با اشکال مختلف بردگی مدرن روبرو هستند.

حدود ۵۸ درصد این افراد در ۵ کشور هند، چین، پاکستان، بنگلادش و ازبکستان زندگی می کنند. هند با ۱۸ میلیون نفر بیشترین جمعیت را در این آمارها داشته است و کره شمالی نیز با ۴.۸ درصد بیشترین سهم را در اختیار دارد.

این گزارش افزود: اقدام دولت کره شمالی در مجبور کردن زندانیان برای کار در اردوگاه های کار اجباری تاثیر زیادی بر گسترش بردگی مدرن در این کشور داشته و زنان نیز مجبور به ازدواج یا سوء استفاده جنسی در چین یا سایر کشورهای همسایه می شوند.

ایسلند و لوکزامبورگ دو کشوری هستند که کمترین افرادی را دارند که با بردگی مدرن روبرو هستند.

صندوق آزادی از ۱۰ اقتصاد بزرگ جهان خواسته است تا قوانینی را تنظیم کنند و بودجه ویژه ای را برای مقابله با برده داری مدرن اختصاص دهند. صندوق آزادی در سال ۲۰۱۳ میلادی با هدف مقابله با اشکال مختلف برده داری مدرن تشکیل شده است.

گزارش شاخص جهانی برده داری از سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر می شود.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چند درصد ازدواج های فامیلی به معلولیت می انجامد؟

چ ژوئن 1 , 2016
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه سالانه ۳۰ تا ۴۰ هزار معلول در ایران متولد می‌شود گفت: بیشترین معلولیت‌ها مربوط به ازدواج‌های فامیلی هستند و به طور متوسط ۵ تا ۶ درصد ازدواج‌های فامیلی منجر به معلولیت می‌شود. سایت نودیها :  محمد محمدی قیداری ظهر امروز در مراسم اختتامیه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...