یزدانی:‌ اگر بدون آمادگی به تورنمنت لهستان بروم شاید تجربه تلخ جام جهانی تکرار شود

اشتراک گذاری :

رضا یزدانی  درباره مصدومیتش در اردوی تیم ملی گفت: سه روز پیش از ناحیه ساق پا در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شدم و اکنون نیز با توصیه پزشک تیم ملی قرار است برای مداوا به کمیته پزشکی معرفی شوم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با این شرایط شاید نتواند در تورنمنت لهستان به میدان برود، گفت:‌ تمام تلاشم را می‌کنم تا زودتر به تمرینات برگردم و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنم. اگر قرار باشد بدون آمادگی در این تورنمنت به میدان بروم شاید تجربه تلخ جام جهانی بار دیگر برای من تکرار شود.

قهرمان کشتی آزاد جهان تصریح کرد: کادر فنی در جریان مصدومیت من هستند و با هماهنگی ملک‌محمدی، پزشک تیم ملی قرار است تحت درمان قرار گیرم. متأسفانه در جام جهانی هم به دلیل مصدومیتی که داشتم متحمل شکست شدم و نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم.

به گزارش فارس، پس از پیروزی رضا یزدانی مقابل عباس طحان در فینال انتخابی تیم ملی و کسب عنوان قهرمانی، با تصمیم شورای فنی قرار شد این دو کشتی‌گیر برای ارزیابی‌ عملکردشان به منظور ملی‌پوش شدن در مسابقات جهانی در جام زیلکوفسکی لهستان که قرار است ماه آینده برگزار شود محک بخورند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علت حضور امام حسین(ع) با طعام بهشتی بر مزار مرحوم چلویی

ی جولای 12 , 2015
آیت‌الله روح‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) حکیمیه تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان به شرح دعای ابوحمزه ثمالی پرداخت که مشروح آن در ادامه می‌آید: «أَدْعُوکَ یَا سَیِّدِی بِلِسَانٍ قَدْ أَخْرَسَهُ ذَنْبُهُ رَبِّ أُنَاجِیکَ بِقَلْبٍ قَدْ أَوْبَقَهُ جُرْمُهُ» *دعای لالیّه چه دعایی است؟ یکی از نکات مهم ارتباط […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...