گزارش بانک جهانی/ جریان فساد در سال سوم دولت یازدهم قوت گرفت + سند

اشتراک گذاری :

نودیها:بانک جهانی جدیدترین برآورد خود از شاخص کنترل فساد در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران را منتشر کرده است.

بر اساس برآوردهای این نهاد بین المللی وضعیت کنترل فساد در ایران در سال ۲۰۱۵ که برابر با سومین سال فعالیت دولت یازدهم است نسبت به سال قبل از آن بدتر شده است. در حالی که نمره کنترل فساد دولت ایران در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۳۴.۶ اعلام شده بود این رقم در سال ۲۰۱۵ به ۳۱.۷ کاهش یافته است.

 

در گزارش بانک جهانی به هر کشور در شاخص کنترل فساد نمره ای از ۰ تا ۱۰۰ داده شده است که هرچه این نمره بیشتر باشد دلالت بر کنترل بیشتر فساد در آن کشور دارد.

 

دولت ایران در بین کشورهای جهان رتبه ای بهتر از ۱۴۵ در شاخص کنترل فساد در سال ۲۰۱۵ بدست نیاورده است و بسیاری از کشورهای آفریقایی و کوچک در این زمینه از دولت ایران پیش افتاده اند که از آن جمله عبارتند از: باربادوس، بورکینافاسو، آروبا، جیبوتی، کیریباتی، آبانی، ارمنستان، شیلی، کاستاریکا، مصر و استونی.

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/ مناظره جنجالی زیباکلام و جبرائیلی/ زیباکلام: همه نامزدها لیست اموال‌شان را اعلام کنند/ جبرائیلی: از وزیر تا رئیس دفتر روحانی همه واردکننده‌اند

د مه 8 , 2017
دانلود فارس برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 16

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...