گرانقیمت ترین کشتی تفریحی جهان + عکس

اشتراک گذاری :

اخبار

"Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی ۳۶۰ متر طول دارد و وزن آن تقریبا ۱۰۰ هزار تن تخمین زده شده است.

مطالب بیشتر را درادامه بخوانید

سفر با کشتی های تفریحی یکی از جالب ترین سفرهایی است که یک نفر می تواند در زندگی خود تجربه کند. اگر این سفر خاطره انگیز با یکی از بی نظیرترین کشتی های دنیا باشد شاید لذت سفر جندین برابر شود.

"Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی ۳۶۰ متر طول دارد و وزن آن تقریبا ۱۰۰ هزار تن تخمین زده شده است.برای ساخت این کشتی پهناور نزدیک به ۱.۵ میلیارد دلار هزینه صرف شده است و تنهایی در صدر گران قیمت ترین کشتی های تفریحی دنیا قرار گرفته است. این کشتی یک خواهر کوچکتر هم دارد که ۱.۳ میلیارد دلار قیمت دارد.

در این کشتی شگفت انگیز یک زمین اسکی روی یخ، یک سینما با ۱۳۸۰ صندلی، ۲۵ رستوران و چندین شعبه از مغازه های معتبر وجود دارد که همگی در ۷ منطقه تقسیم شده اند. همچنین تمامی طراحی داخلی این کشتی توسط هنرمندان به نام و با دست کشیده شده است.

منبع : yjc

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

الهام چرخنده و آرزوی شهادت

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار رزق همه عمرم نوشته و دست خط حضرت آقاست که دلخوشی من بوده و برایم بس است و آرزویم شهید شدن در این راه است. در ادامه   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 13

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...