گاف «ترامپ» درباره دخترش

اشتراک گذاری :

نودیها:ترامپ که در یک پیام توییتری قصد تمجید از دخترش «ایوانکا ترامپ» را داشت، به اشتباه ایوانکای دیگری را مخاطب قرار داد.


به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا که در یک پیام توییتری قصد تمجید از دخترش “ایوانکا ترامپ” را داشت، به اشتباه ایوانکای دیگری را مخاطب قرار داد.

ترامپ در پیام توییتری اخیر خود دخترش ایوانکا را زنی با شخصیت واقعی و باکلاس معرفی کرد. این در حالی بود که او به جای هشتگ ایوانکا ترامپ، هشتگ زنی به نام “ایوانکا مجیک” در شهر برایتون از توابع ساسکس انگلیس را ضمیمه پیام خود کرد.

ایوانکا مجیک که از دریافت پیام رئیس جمهور منتخب بسیار متعجب شده بود در پاسخ به ترامپ نوشت: “شما هم مردی با وظایف بزرگ هستید. ممکن است دقت بیشتری در پیام‌های توییتری خود داشته باشید و زمان بیشتری برای کسب آگاهی درباره تغییرات آب و هوایی بگذارید.

این پیام توییتری ترامپ با عنوان گاف رئیس جمهور منتخب، به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

رجا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 38

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توضیحات پلیس درباره حذف شرط سربازی از گواهینامه؛ «دام‌گستری» نمی‌کنیم

چ ژانویه 18 , 2017
به‌دنبال عدم اجرای مصوبه مجلس در خصوص حذف شرط سربازی از مراحل اخذ گواهینامه، رئیس اداره حقوقی پلیس راهور نیروی انتظامی توضیحات کاملی درباره چرایی عدم اجرای این قانون و زمان تعیین تکلیف آن ارائه داد. نودیها:سرهنگ محمد ترحمی در پاسخ به چرایی عدم اجرایی شدن ماده ۵۴ قانون بیمه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...