کُردهای سوری: سدهای جنوب شرق ترکیه را نابود خواهیم کرد

اشتراک گذاری :

«اتحادیه گروه‌های کُرد» سوری با انتشار بیانیه‌ای ترکیه را تهدید کردند که به اقدامات مشکوک این کشور برای شکستن آتش‌بس شکننده میان دو طرف پاسخ خواهند داد.

به گزارش روزنامه «البناء» لبنان، نیروهای کُرد تهدید کردند که به سدهای جنوب شرق ترکیه حمله خواهندکرد.

به گفته این اتحادیه، کُردها بیشتر در مناطق جنوب شرق ترکیه حضور دارند و از این عامل برای رویارویی با نظام ترکیه استفاده خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: ایجاد پایگاه‌های نظامی، سد و راه توسط ترکیه برای اهداف نظامی، آتش بس را نقض می‌کند.

طبق این بیانیه، «ترکیه از شروط آتش‌بس برای یک راه حل دمکراتیک سیاسی استفاده نکرده بلکه از این طریق برای جنگ آمده شده است».

اتحادیه گروه‌های کُرد در پایان تأکید کرد: «جنبش کُرد تصمیم دارد از اکنون به بعد چنین رفتاری را برنتابد و همه ابزارهای لازم از جمله نیروهای مبارز را به کار گیرد تا از ایجاد این سدها جلوگیری کند».

انتهای پیام/ص

«

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پیوستن ۱۴ خانواده اسپانیایی به داعش

د جولای 13 , 2015
 روزنامه اسپانیایی «ال پاییس» روز یکشنبه (دیروز) از پیوستن ۱۴ خانواده اسپانیایی به گروه تروریستی داعش خبر داد. مشخص نیست که این افراد از بومیان منطقه‌اند یا مقیم اسپانیا هستند. این روزنامه پرشمارگان، ضمن اشاره به اینکه این خبر با استناد به منابع امنیتی بلند پایه منتشر شده است، تاکید […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...