کود شیمیایی یارانه دارد اما زیست فناوری خیر!

اشتراک گذاری :

نودیها:عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه زیست فناوری اظهار کرد: تکنولوژی زیست فناوری باعث می‌شود که کیفیت زندگی و سلامت مردم ارتقا یابد.

وی در ادامه افزود: کشورهای پیشرفته، توجه ویژه‌ای به حوزه زیست فناوری دارند و ایران نیز به عنوان یک کشور در حال توسعه، با توجه ویژه به این بخش نشان داده است که در جهان حرفی برای گفتن دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با مطالعه و پژوهش بیشتر در حوزه زیست فناوری ایران می‌تواند جزء ده کشور برتر جهان باشد این در حالی است که  ایران در حال حاضر در جایگاه چهاردهم جهان است.

عزیزی بیان کرد: ما آمادگی داریم و در مجلس اعلام خواهیم کرد که از این تکنولوژی حمایت می کنیم، چرا که نه تنها این تکنولوژی باعث ارتقای اقتصاد کشور است بلکه به اشتغالزایی بیکاران کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای کودهای شیمیایی که ضرر دارد یارانه اختصاص می‌دهند، اما برای حوزه زیست فناوری هنوز یارانه‌ای اختصاص نداده اند.

عزیزی در پایان گفت: تشکیل صندوق زیست فناوری یک اتفاق خوب است و سرمایه‌گذاران در این بخش به دنبال توسعه در حوزه زیست فناوری هستند.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پدیده خانه‌های تک سرنشین در تهران

د سپتامبر 18 , 2017
نودیها:درست در ساعت‌هایی که موج خبری و روانی چهارشنبه پرخبر و پرحادثه هفته گذشته تهران، در حال فروکش کردن بود، نشست علمی بررسی سند ۲۰۳۰ در فضایی آرام و کاملاً علمی در سالن کنفرانس موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد. نشستی که شاید مهم‌ترین ویژگی آن بررسی دقیق […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...