کواچ بعد از شکست مقابل لهستان:اشتباهات زیادی داشتیم

اشتراک گذاری :

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل لهستان اظهار داشت: به تیم لهستان تبریک می‌گویم. ما بازی را خوب شروع کردیم ولی در ست‌های دوم و سوم اشتباهات زیادی مرتکب شدیم.

وی ادامه داد: وقتی با تیم قدرتمندی مثل لهستان بازی داریم باید کم‌اشتباه باشیم، اما امشب اینچنین نبودیم. ما باید از انرژی تماشاگران استفاده می‌کردیم، اما این اتفاق هم نیفتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد استفاده از عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو دوم تیمش گفت: علیزاده در تمرینات و در توپ‌گیری‌ها بسیار خوب کار کرده بود. ما می‌خواستیم از هر شانسی برای تغییر نتیجه بازی استفاده کنیم ولی وقتی نتیجه نگرفتیم دوباره مهدی مرندی را به زمین برگرداندم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا رهبری برای کنترل وضعیت فساد اقتصادی مداخله‌ی مستقیم نمی‌کنند؟

د ژوئن 29 , 2015
خبرنامه دانشجویان ایران: مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره از جمله تأکیدات و مطالبات اصلی و مهم رهبر انقلاب اسلامی بوده است. در سال‌های اخیر و پس از صدور فرمان هشت ماده‌ای خطاب به سران قوا این مطالبه به صورت جدی‌تری مطرح شده است. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت هفته‌ی قوه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...