کلیپ سخنان عجیب نخست وزیر انگلیس: تروریست های داعش اصلا مسلمان نیستند!

اشتراک گذاری :

نودیها:سخنان کم نظیر “ترزامی” نخست وزیر جدید انگلستان در باره اینکه تروریست های داعش اصلا مسلمان نیستند و اسلام دین صلح و امنیت است.
این سخنان پس از حوادث تروریستی داعشی ها در لندن و منچستر گفته شد.
بله این سخنی است که ما ایرانیان از سالها پیش می گفتیم ولی امریکا و انگلیس و اسرائیل و عربستان خلق کنندگان و حامیان اصلی همین تروریست ها بودند و حال که تروریست هایی که به ارباب خیانت کرده اند مسلمان نیستند؟ شما که تا دیروز این جنایتکاران خونخوار را در رسانهی دروغ و فریب بی بی سی آنان را معارضین مسلمان و دولت اسلامی می نامیدید؟ پس چرا ترزامی آن موقع نمی گفت اینها مسلمان نیستند؟ ولی حال که چند نفر انگلیسی یه دست داعشی ها کشته شده اند ؟ ترزامی به حقیقت سخنان ما ایرانیان پی برده است؟ ملکه جبار انگلیس و استعمار پیر چرا تاکنون سکونت کرده بود ؟ آیا جان صدها هزار مسلمان کشته شده به دست داعش ارزشی نداشت؟ و با مرگ چند انگلیسی ناگهان بیدار شده و به حقیقت اسلام پی برده است؟
بله حال استعمار پیر مجبور است در مقابل حقیقت اسلام زانو بزند و این یعنی پیروزی ایران و اسلام؟
بله ما ایرانی هستیم که در مقابل همه ظلم ها و جنایت های شما صبر کردیم و صدها هزار شهید قربانی تروریسم دادیم ولی نه تنها هر گز از تروریسم حمایت نکردیم بلکه مدافعین حرم ما با آنان به جنگ رودر رو پرداختند که سر امریکایی و انگبسی را نیز جدا نکنند.
بله ایران و اسلام پیروز است و پیروزتر هم خواهد شد. و استعمار پیروز در مقابل ما زانو خواهد زد چون ما ایرانیان مسلمان همیشه به دنبال صلح هستیم.

پخش آنلاین

دانلود

کانال تلگرامی پرفسور کرمی

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

به این ۱۴ دلیل سیب بخورید!

س ژوئن 13 , 2017
نودیها:بارها و بارها از خواص سیب، این میوه ی بهشتی مطلب گفتیم اما این قدر خواص این میوه فراوان است که هر بار می توان آن را از نگاه جدیدی بررسی کرد… هزاران سال بود که سیب در قاره آسیا و اروپا رشد می‌کرد و مصرف می‌شد، تا اینکه در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...