کفش‌هایتان تنگ و بدقلق است؟ این مطلب را بخوانید

اشتراک گذاری :
نودیها: کفش تنگ و نامناسب به بدن آسیب فراوان می‌رساند و بعضاً باعث کمردرد، زخم و ناراحتی پاها هنگام راه رفتن می‌شود. بر این اساس، وب‌سایت FHFN به معرفی راهکاری برای جلوگیری از آثار منفی چنین کفش‌هایی پرداخته است.
به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، بسیار اتفاق می‌افتد کفش نو و گران‌قیمتی که خریده اید پایتان را زده و پشت و پنجه پایتان قرمز و کبود می شود. درست در همین زمان است که احساس می کنید در انتخاب کفش دچار اشتباه بزرگی شده‌اید. اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که می‌توان با یک ترفند ساده این مشکل را برطرف کرد.
لازم به ذکر است؛ این راهکار برای کفش‌های ساخته شده از چرم طبیعی ماندگاری بیشتری دارد. گرچه می‌توان از آن برای کفش های از جنس چرم طبیعی و مصنوعی بهره برد.
پیش از بکارگیری این تکنیک، کفش‌ها را به طور کامل تمیز و پاشنه آن را ضدعفونی کنید. سپس دو کیسه پلاستیکی دارای درب زیپ‌دار درون کفش‌ها قرار دهید و حدود یک چهارم از حجم کیسه ها را از آب پر کنید. پس از آن، کفش را داخل یک کیسه پلاستیک بزرگ قرار داده و کفش و کیسه های پر از آب داخل فریز خالی از مواد غذایی قرار دهید.
پس از یخ زدن کامل کیسه‌های آب می‌توانید کفش ها را از فریز خارج کنید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا یخ ذوب شود. آنگاه کیسه را از کفش خارج کرده و قسمت‌های داخل و خارج کفش را با سشوار خشک کنید.
حال می‌توانید از کفش خود لذت ببرید. شایان ذکر است این راهکار را باید هر از چند گاهی برای کفش‌های ساخته شده از چرم مصنوعی تکرار کرد.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ه‌نمکی: منتظر فعالیت جریان نفوذی در ۹۸ باشیم/ امروز جنس‌ نفوذ، سیاست‌ درهای باز است

س آگوست 30 , 2016
نودیها:نشست رونمایی از فیلم مستند «پرونده ناتمام» ساخته جواد موگویی با حضور حمید روحانی مدیرعامل بنیاد تاریخ‌پژوهی انقلاب اسلامی، مسعود ده‌نمکی کارگردان، حمید ترقی عضو حزب مؤتلفه اسلامی و حسن عباسی کارشناس امروز ۸ شهریور در تالار سوره برگزار شد. در ابتدای نشست پس از دیده شدن فیلم، مسعود ده‌نمکی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...