کشته شدن چندین افسر اماراتی در عملیات ارتش یمن در عدن۰۰÷

اشتراک گذاری :

به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه پیشروی‌های خود موفق شدند منطقه “مفرق الضیق” در استان مأرب را به‌طور کامل تحت کنترل خود در آورند. نیروهای یمنی همچنین ضمن تسلط بر مراکز مهم واقع در ورودی‌های جنوبی و غربی شهر مأرب، ده‌ها تن از عناصر تروریستی القاعده و شبه‌نظامیان عبدربه منصور هادی را به هلاکت رساندند و یا آن‌ها را به اسارت خود در آوردند.

اسارت ۸۰ تروریست القاعده و مزدور عربستان در عدن

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در ادامه پیشروی‌های خود در استان عدن نیز بیش از ۸۰ تن از عناصر گروه تروریستی القاعده و افراد مسلح مزدور عربستان را به اسارت در آوردند و شمار زیادی از آن‌ها را نیز به هلاکت رساندند که بین کشته شدگان ۷ نظامی پاکستانی و دو اماراتی دیده می‌شود.

هلاکت شماری از افسران اماراتی در عملیات ارتش یمن در عدن

خبرگزاری سبأ یمن به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که تعدادی از افسران اماراتی در عدن واقع در جنوب یمن به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کشته شدند.

یک منبع نظامی مسئول در وزارت دفاع یمن نیز گفت که توپخانه‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی امروز پنجشنبه اتاق عملیاتی را که توسط افسران اماراتی در منطقه “التواهی” در عدن مدیریت می‌شد، هدف قرار دادند که در پی این حمله چندین نظامی از کشورهای حوزه خلیج فارس و  یکی از فرماندهان بلندپایه وابسته به منصور هادی رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن کشته شدند.

پاکسازی منطقه “عصیفره” در استان تعز از لوث تروریست‌ها

ارتش و کمیته‌های مردمی بر منطقه عصیفره در استان تعز تسلط یافته آن را از لوث عناصر القاعده و افراد مسلح وابسته به منصور هادی پاکسازی کردند و شماری از آن‌ها را به هلاکت رساندند.

حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه‌های نظامی سعودی

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با ده‌ها موشک پایگاه نظامی العین عربستان و پادگان مرزی عربستان را در مرزهای مشترک با یمن هدف قرار دادند.

کشف خودروی بمب‌گذاری‌شده در صنعا

دستگاه‌های امنیتی و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند یک بمب آماده انفجار را در منطقه “عصر” در صنعا خنثی کنند. این نیروها همچنین موفق به کشف یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک بیمارستان المؤید در محله الجراف واقع در صنعا شدند. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین یک خودروی حامل بشکه‌های انفجاری را نزدیک دانشگاه الایمان در صنعا شناسایی کردند.

شهادت ۷ شهروند یمنی در حمله جنگنده‌های سعودی

جنگنده‌های سعودی یک خودرو را در منطقه مثلث شدا در استان صعده واقع در شمال یمن هدف قرار دادند که در پی این حمله ۷ شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های سعودی استان حجه را نیز آماج حملات هوایی خود قرار دادند و حمله جنگنده‌های سعودی به تعدادی از مناطق استان مأرب نیز به تخریب برج‌های مخابراتی این استان منجر شد.

شهادت دو شهروند یمنی و زخمی شدن ۸ تن در حمله جنگنده‌های سعودی به استان صنعا

در پی دو حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه المنار در استان صنعا نیز، دو شهروند یمنی به شهادت رسیده ۸تن دیگر نیز زخمی شدند.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تیشه منفعت بر ریشه ریه‌های منطقه «اسکان» استان مرکزی

پ جولای 23 , 2015
منطقه‌ای تفرج‌گاهی در نزدیکی شهرستان‎ ‎شازند واقع در استان ‏مرکزی است، این منطقه به سبب وجود آب و هوای مناسب و‎ ‎موقعیت جفرافیایی ویژه، به عنوان ‏یکی از مناطق تفریحی مورد توجه است‎.‎ تلاش بر این است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه و تخصیص اعتبارات به‎ ‎منطقه نمونه ‏گردشگری استان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...