کتاب جدید در زمینه طب سنتی منتشر شد

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  «زندگی سالم: ضروریات شش‌گانه حفظ سلامتی در طب سنتی- اسلامی» جدیدترین کتاب نشر سدید می‌باشد که در زمینۀ طب سنتی- اسلامی منتشر شده است. با توجه به اهمیت مطالعۀ این کتاب و ضرورت تغییر سبک زندگی فعلی، نسخۀ الکترونیک و چاپی آن به صورت همزمان در دسترس قرار گرفته است.

این کتاب با عنوان فرعی «ضروریات شش‌گانه حفظ سلامتی در طب سنتی- اسلامی» به قلم امیرحسین شهگلی، شامل مبانی طب سنتی- اسلامی، مزاج‌شناسی، سبک زندگی، حفظ سلامتی و … در ۱۰ فصل تنظیم شده است که توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادقعلیه‌السلام  و به اهتمام مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید منتشر شد.

در پشت جلد این کتاب آمده است:

«بسیاری از آنچه برای سلامتی نیاز دارید در این کتاب جمع است. خواندن این کتاب شما را با اصول ضروری حفظ سلامتی که عبارت‌اند از آب‌وهوا، ورزش، غذا، خواب و بیداری، عوارض روانی، دفع مواد زائد، حمام و نظافت صحیح آشنا خواهد کرد.

شاید این کتاب مقدمه‌­ای باشد بر تجدید عهدی که بشر با طبیعت و بدن خود و خدای خود بسته است و در عصر جدید آن را فراموش کرده است. بشری که در نوامیس خلقت دست برده است و حرث و نسل را به نابودی کشانده است بشر جدید نه‌تنها غذای انسان‌ها بلکه غذای حیوانات و گیاهان را هم صنعتی و شیمیایی کرده است؛ نه‌تنها درمان انسان بلکه درمان بیماری حیوانات و آفات گیاهان‌ هم با دارو و سموم شیمیایی است. انگار خدا برای هیچ‌یک از این‌ها فکری در طبیعت نکرده است!»

لازم به ذکر است چاپ اول این کتاب در ۳۰۸ صفحه و به قیمت ۱۴,۰۰۰ تومان در بهار ۹۵ منتشر شده است.

برای تهیۀ نسخۀ چاپی این کتاب می‌توانید به سایت مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۶۰۸۴، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۵۰۵۵ تماس حاصل فرمائید؛ و برای مطالعۀ الکترونیک آن به نرم‌افزارهای کتاب‌خوان طاقچه، فراکتاب و خطخوان مراجعه کنید.

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شعری برای کسی که بعد از مذاکره خفت بار خودکشی کرد!

ج آوریل 15 , 2016
سایت نودیها : محمد مهدی سیار شاعر جوان انقلاب اسلامی در صفحه اینستاگرام خود سروده ای را در وصف عضو تیم مذاکره کننده ایرانی که خودکشی نمود منتشر کرد. سیار نوشت: چند سطر نصیحت دیرهنگام به #کلنل_فضل_الله_آق_اولی (عضو هیئت ایرانی در بخشی از#مذاکرات مربوط به قرارداد ۱۹۱۹ ایران و انگلیس […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...