کاخ سفید: با ایران مقابله می‌کنیم

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید امشب به خبر توقیف یک کشتی حامل تسلیحات که ادعا می‌شود از سوی ایران به سمت یمن می‌رفته، واکنش نشان داد.

ارنست به گزارش‌های منتشر شده در خصوص توقیف یک کشتی حامل سلاح که ادعا می‌شود از ایران به سمت یمن می‌رفته، واکنش نشان داد و گفت: «آمریکا متعهد به تقابل با فعالیت‌های ثبات‌زدایانه ایران در منطقه است.»

وی ادامه داد: «رئیس‌جمهور (باراک اوباما) در نشست ماه آینده با رهبران کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس)، بحث تشدید اقدامات در راستای تقابل با ایران را با این افراد به بحث خواهد گذاشت.»

جاش ارنست به ابعاد حقوقی ارسال سلاح برای انقلابیون یمن پرداخت و گفت: «مشخصاً این اقدام ایران برای ما نگران‌کننده است زیرا حمایت از شورشیان یمن بر خلاف قطعنامه‌های سازمان ملل است.»

سخنگوی کاخ سفید در خصوص نحوه مقابله با ایران بر سر این دستاویز جدید گفت: «کارشناسان امنیت ملی ما این بحث را بررسی خواهند کرد و رد صورتی که نیاز ببینند، آن را در شورای امنیت سازمان ملل با دیگر کشورها بررسی خواهیم کرد.»

یکی از خبرنگاران از ارنست پرسید که تقابل شورای امنیتی آمریکا با ایران به چه صورتی خواهد بود؟

سخنگو پاسخ داد: «هنوز خیلی زود است که بگوییم برای مقابله با ایران چه روشی اتخاذ خواهیم کرد.»

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مخدرهای صوتی و دیجیتالی را بهتر بشناسیم ؟

چ آوریل 6 , 2016
سایت نودیها : مدتهاست که در رسانه‌های مختلف نسبت به ورود و استعمال مخدرهای شنیداری هشدار می‌دهند و مقاله پشت مقاله و گزارش پی گزارش می‌نویسند. اما این مخدرهای صوتی چیست و آیا اعتیادآور هستند؟ جستجویی ساده در اینترنت ما را به فایل صوتی می‌رساند که در دسته مخدرهای دیجیتال […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...