MENUMENU
🌍امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۳۹۷ 🌍
لوگوی سایت بزرگ سرگرمی نودیها نسخه 1.4
لینکستان #برنامه_شب_احیای_نیمه_شعبان_97 #گلچین_مداحی_سرداران_کربلا #داستان_سریالی_عشق_من_مهناز

ارتباط با ما

صفحات نودی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

 
RSS صفحه اصلی سایت صفحه گوگل پلاس صفحه توییتر
 

آخرین مداحی ها

چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟

0

نودیها:تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه  اظهار کرد: یکی از عوامل بروز چاقی در افراد عادت بد غذا خوردن در وعده ‌های مختلف روزانه است که اگر این کار اشتباه ترک نشود، منجر به بروز چاقی و اضافه وزن در افراد می‌شود.

وی ادامه داد: اگر افراد میزان حجم، بزرگی و ساعت مصرف غذا را کنترل و براساس اصول و قاعده خاصی اقدام به مصرف مواد غذایی کنند با وجود دریافت کالری به وسیله بدن، لاغر می‌شوند.

این متخصص تغذیه با اشاره به اینکه باید تعادلی بین دریافت کالری و سوخت و ساز بدن ایجاد شود تا فرد هنگام غذا خوردن لاغر بماند، افزود: زمان صرف غذا و میزان حجم آن به نحوی در ایجاد تعادل کالری دریافتی بدن موثر است که با وجود مصرف موادغذایی افراد دچار اضافه وزن نمی‌شوند.

نیستانی تأکید کرد: اصلاح عادت‌های غذایی کمک بزرگی به کنترل وزن می‌کند و ضرورتا فقط حجم غذا سبب چاقی نیست.

وی عنوان کرد: ترکیب غذا، اندازه و نوع آن در لاغر بودن افراد موثر است که در این میان میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن در این خصوص نقش به سزایی دارد.

وی گفت: براساس مطالعات انجام شده موادی مانند چای سب، کافئین و قهوه و فلفل قرمز که میزان سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد، باعث لاغری افراد می‌شود اما این شرایط در صورت همیشگی بودن، صدق نمی‌کند.

این متخصص تغذیه یادآور شد: مسئله مهم در لاغر ماندن در هنگام مصرف موادغذایی افزایش میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن است تا با منفی کردن تعادل کالری باعث لاغری و سوختن چربی‌های بدن شود.

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

  • آخرین بروزرسانی های نودیها

  • آخرین عکسهای شبکه های اجتماعی

  • آخرین آهنگ ها

  • سلامت و زیبایی

    دلایلی شگفت‌انگیز برای اینکه شب‌ها زودتر بخوابید دلایلی شگفت‌انگیز برای اینکه شب‌ها زودتر بخوابید هشدار در مورد انجام سونوگرافی‌های بی‌مورد برای زنان باردار هشدار در مورد انجام سونوگرافی‌های بی‌مورد برای زنان باردار دمنوش‌هایی برای رشد موهایتان دمنوش‌هایی برای رشد موهایتان تاثیر روزی حلال در سلامتی تاثیر روزی حلال در سلامتی عسل اصل از قلابی را چگونه تشخصی بدهیم؟ عسل اصل از قلابی را چگونه تشخصی بدهیم؟ ۵ عادت غلط درباره صبحانه خوردن که باید از آنها دوری کرد ۵ عادت غلط درباره صبحانه خوردن که باید از آنها دوری کرد ویژگیهای “عسل طبیعی” و راهکار تشخیص عسل تقلبی چیست ویژگیهای “عسل طبیعی” و راهکار تشخیص عسل تقلبی چیست راهکارهای طب سنتی برای جلوگیری از سرماخوردگی در روزهای برفی راهکارهای طب سنتی برای جلوگیری از سرماخوردگی در روزهای برفی با دمنوش‌های زمستانی و خواص فوق‌العاده آنها آشنا شوید با دمنوش‌های زمستانی و خواص فوق‌العاده آنها آشنا شوید مسواک زدن بیش از حد موجب بیماری «تحلیل لثه» می‌شود مسواک زدن بیش از حد موجب بیماری «تحلیل لثه» می‌شود جرم‌گیری دندان با ۶ ماده طبیعی و موثر خانگی جرم‌گیری دندان با ۶ ماده طبیعی و موثر خانگی ده گام برای پیشگیری از سرطان ده گام برای پیشگیری از سرطان علت و درمان برخی ویژگی های بدن مثل بوی بد و یبوست… علت و درمان برخی ویژگی های بدن مثل بوی بد و یبوست… اشتباهات رایجی که خواب شبانه را با مشکل روبرو می‌کند اشتباهات رایجی که خواب شبانه را با مشکل روبرو می‌کند تیر خلاص شنبلیله به دیابت تیر خلاص شنبلیله به دیابت دلایلی که به شما می‌گویند سینوزیت دارید! دلایلی که به شما می‌گویند سینوزیت دارید! درمان کم مویی درمان کم مویی ۱۰ فعالیت روزمره که به کمرتان آسیب می‌رساند ۱۰ فعالیت روزمره که به کمرتان آسیب می‌رساند بلایی که «ماشین ظرفشویی» سرتان می آورد بلایی که «ماشین ظرفشویی» سرتان می آورد کدام روغن‌ها برای تقویت مو مفید است؟ کدام روغن‌ها برای تقویت مو مفید است؟
  • تبلیغات در نودیها
  • تبلیغات در نودیها
  • بازنشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است گروه سایتهای اسلام مووی - نودیها 1386 - 1396