چه کنیم تا شکم نیاوریم؟

اشتراک گذاری :

 خیلی از آقایان نگران چربی‌های دور شکمشان هستند. دکتر محمد آز که برنامه تلویزیونی معروفی هم دارد، چند توصیه در این باره دارد.
۱.    از خوراکی‌هایی مثل پاستا، شیرینی، پیتزا  (خوراکی‌های معروف به سفید؛ به خصوص به خاطر غلات بدون سبوسشان) دوری کنید.
۲.    خواب کافی داشته باشید. کم خوابی می‌تواند منجر به این شود که هوس کربوهیدرات و خوراکی‌های نکته یک را کنید. استراحت کامل شبانه باعث سرحال شدن بدن و کمتر شدن هوس‌های ناخواسته می‌شود. یکی از راه‌های خوب کم کردن وزن، داشتن خواب کافی است.
۳.    اضطراب نداشته باشید. سایز کمر شما می‌تواند بر اثر فشار روانی که بهتان وارد می‌شود، بالا برود. وقتی اضطراب دارید، ممکن است حتی چیزهایی را که دوست ندارید، بخورید. بعد آن‌ها در شکمتان به شکل نواری از چربی ذخیره می‌شوند.
۴.    ورزش کنید. حتی اگر ۱۰ دقیقه در روز هم شده، ورزش کنید.

 

سلامانه

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

در مغز مردان چه می‌گذرد؟

د جولای 13 , 2015
نیک‌زاده متخصص روانشناس  با اشاره به مقایسه مغز مردان و زنان اظهار کرد: شاید فکر کنید که مغز مردان در مقایسه با مغز زنان زیاد پیچیده نیست اما گاهی اوقات مردان نیز، چیزهای غریبی که زن‌ها احساسات می‌نامندش را تجربه می‌کنند. وی افزود: مردان اکثرا دنبال زیبایی هستند به قول معروف […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...