چطور فوتبال ورزش اول کشور شد؟ باور غلط علاقه مردم به فوتبال!

اشتراک گذاری :

اخبار – تحلیل

به نام خدا – چند روز بین صدا و سیما و مسئولان فدراسیون برسر پخش تلویزیونی مسابقات اختلافاتی ظاهر شد که به اثبات خیلی از مسایل منجر شد… متن خبر در ادامه.

آن چند روز و شرایطی که برای فوتبال پیش آورد با اینکه سعی شد از یادها برود اما متفکران و تیزبینان را به تفکر بیشتر در مورد فوتبال و مسایل پیرامونی آن واداشت.

الف – فوتبال به خاطر علاقه بی حد و حصر ! مردم نیست که این قدر سروصدا دارد به خاطر روزنامه های بی شمار و برنامه نود تلویزیون که به حاشیه های آن دامن می زنند مورد توجه است. آن مدتی که پخش تلویزیونی نداشتیم دیدید که مردم چقدر کمتر به فوتبال پرداختند و مباحث فوتبالی از محافل مختلف رخت بر بسته بود.

ب – فوتبال به خاطر علاقه بی حد و حصر ! مردم نیست که این قدر سروصدا دارد به خاطر بودن فوتبال سود های کلان با دلالی ، کارهای حاشیه ای رسانه ای و کلی کارهای اقتصادی سود آور دیگر در میان مردم رواج می یابد.

ج – فوتبال به خاطر علاقه بی حد و حصر ! مردم نیست که این قدر سروصدا دارد به خاطر اینکه ورزش ملی انگلیسی هاست و انگلیس ها اصلا حتی یک بار هم فکر ضربه زدن و ضرر رساندن به کشوری و مردمی مخصوصا مردم ایران به سرشان هم نزده. البته آن نه میلیون ایرانی که در جریانات قحطی ساخته شده توسط انگلیس کشته شدندزیاد نیستند ، فقط نه میلیون نفر بودند.

د – فوتبال به خاطر علاقه بی حد و حصر ! مردم نیست که این قدر سروصدا دارد به خاطر این است که بیشتر برنامه های تلویزیونی انگار وظیفه شرعی و ملی شان است که از فوتبال بگویند و آن را تبلیغ کنند و بازیگران مختلف ، هنرمندان و مشهوران عرصه های مختلف برای جا نماندن از هم رزمان!! فوتبال را تبلیغ می کنند.

نتیجه اینکه اگر هر ورزش دیگری هم این قدر مورد توجه رسانه های مختلف باشد مردم هم به آن گرایش پیدا  میکنند. فوتبال ورزش اول کشور و محبوب دل مردم نیست ، ورزش اول کشورش کرده اند.

مهاجر ۲۱۳

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دقت کردین(۳) آمپول زدن - تخم شربت

پ اکتبر 15 , 2015
خنده و سرگرمی – دقت کردین دقت کردین دوم در ادامه. برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 10

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...