چرا زنم زیاد صحبت می‌کند؟

اشتراک گذاری :

خانواده

«وای وای از دست این زنم، یه ریز داره صحبت می‌کنه. انگار می‌خواد رکورد حرف زدن تو کتاب گینس ثبت کنه! یه لحظه هم تنها نیستم که یه خورده فکر کنم»! خانم محترم این‌ها صحبت‌های همسر شما است! البته شوهر نازنین شما نمی‌داند که چرا یک زن به همصحبت و همنشین نیاز مبرمی دارد.

آقای خانه! شما باید این را بدانید که زن به دلایل گوناگونی صحبت می‌کند. گاهی زن به‌‌ همان دلایلی که مرد سکوت اختیار می‌کند، شروع به صحبت می‌نماید. در اینجا به چهار دلیل اصلی رایج صحبت کردن زن می‌پردازیم:

۱-به منظور انتقال یا کسب اطلاعات _‌‌ همان کنجکاوی خودمان! _ (معمولاً این تنها دلیلی است که مرد صحبت می‌کند).
۲-به منظور کشف و درک آنچه قصد گفتن آن را دارد. (مرد سکوت می‌کند تا آنچه را که می‌خواهد بر زبان بیاورد، بفهمد. اما زن اندیشه‌های خود را با صدای بلند مطرح می‌کند.)
۳-به منظور کسب احساس بهتر و تمرکز بیشتر در زمانی که احساس ناراحتی می‌کند. (مرد در زمان ناراحتی سکوت می‌کند و در غار تنهایی خویش فرصتی برای آرامش و خونسردی بدست می‌آورد.)
۴-به منظور ایجاد صمیمیت، زن از طریق مطرح کردن احساسات درونی‌اش، خود دوست داشتنی‌اش را می‌شناسد. (اما مرد با سکوت دوست دارد خود را پیدا کند. و نگران آن است که صمیمیت بیش از اندازه موجب سلب قدرت او شود.)

>> یک فراکاو

جام جم آنلاین

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود صوت نطق جنجالی و افشاگرایانه میرکاظمی در مجلس علیه دولت روحانی

چ ژوئن 10 , 2015
پخش آنلاین دانلود صوت با حجم ۱۰ مگابایت از لینک مستقیم منبع : رجانیوز برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...