چالش امیر تتلو با صدا و سیما

اشتراک گذاری :

اخبار و تحلیل ها

امیرحسین مقصودلو، از جمله خواننده‌‌هایی است که سال‌ها در داخل کشور بدون مجوز فعالیت کرده و اکنون در تلاش است تا برای ادامه فعالیت هنری خود مجوزهای لازم را اخذ کند.

وی چندی پیش آهنگی را در خصوص انرژی هسته‌ای خواند که با کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران و شبکه نصر تی وی به یک کلیپ ویدئویی تبدیل شد.

مقصودلو که هوادارن وی، او را با نام «تتلو» می‌شناسند، در واکنش به گزارش «خارج از گود» اخبار ۲۰:۳۰ که شب گذشته مطالبی را درباره وی بیان کرد در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشت:‌ “آقا چرا شطرنجى میکنین مارو؟! مگه ما قاتل یا متجاوزیم!؟ میخواى نشون ندى نشون نده این صد بار! چرا بى احترامى می‌کنید به آدم؟ اصلاً مجوز نداشتنِ کارام چه ربطى به فوتبال یا صدا و سیما داره! یه دفعه دیگه اگه صدا و سیما منو شطرنجى نشون بده از دستشون شکایت میکنم”.

 دانا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 35

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اظهار نظر مداح معروف در مورد رامبد جوان و محسن تنابنده

چ آگوست 5 , 2015
سعید حدادیان یکی از شب های ماه مبارک رمضان در سخنانی به دو موضوع سیاسی و فرهنگی اشاره کرد.   وی در ابتدای سخنان خود به دعا برای تیم مذاکره‌کننده پرداخت و گفت: دست از دعا برای گروه دیپلماتیک‌مان برندارید. نذورات شخصی داشته باشید. بالاخره مسئله، مسئله منافع ملی ما است […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...