پیشگویی های منتقدان ژنو و لوزان / وقتی شهین خانم و مهناز خانم هم میدانند توافق به کجا خواهد رسید!!

اشتراک گذاری :

[videojs webm=”http://navadiha.ir/files/uploads/filez1/1426392860.dar%20hashie%20-%20navadiha.ir.flv”]

به نام خدا – واحد تحلیل نودیها – چندین روز از بیانیه لوزان یا در اصل توفقنامه لوزان گذشت. منتقدان با دلایل مختلفی از عدم نتیجه دادن این مذاکرات خبر می دهند. اما آیا این اتفاقی است یا منتقدات پیشگو هستند ؟

جواب معلوم است ؟ نه.

اما اگر کمی فقط کمی به عقب برگردیم و توافقنامه ژنو را بررسی کوتاهی کنیم متوجه می شویم که نتیجه لوزان هم اگر بدتر از ژنو نباشد بهتر نیست!

چظور؟ بعد از توافقنامه ژنو را که فراموش نکرده اید نامه های تبریک که به رهبری ، مردم و مسئولان داده می شدو شور و شعف همگان را فرا گرفته بود. جوری صحبت می شد که گویی همه مشکلات اقتصادی مردم بیکباره حل می شود و از فردایش ، آسمان بیشتر می بارد ، حال همه خوب میشود. برخی بازیگران پیام می دادند که حالمون خیلی خوبه توی این چند وقت‌!! خلاصه خبری بود.

چند روز نگذشت که با اینکه طرف ایرانی با صداقت به تمام آنچه آنها آن را راستی آزمایی می نامند و ما آن را زورگویی می نامیم عمل کرد، دیدیم که هم تحریم های بیشتری وضع شد و هم انرژی هسته ای به حالت نیمه تعطیل و گاهی تعطیل درآمد.

بیانیه لوزان هم از این قاعده مستثنی نیست کسی 1 واحد زورکی هم آمریکا شناسی پاس کرده باشد می تواند به راحتی پایان این توافق را تشخصی دهد البته با چند فرق :

1- این بار تاسیسات هسته ای باید کنار گذاشته شود و کارشناسان می گویند برای برگشتن تاسیسات و راه اندازی به دلایل فنی 3 تا 5 سال زمان لازم خواهد بود و در صورت عمل نکردن طرف غربی به تعهدات ما چندین سال دیگر عقب می افتیم.

2- با قبول بک قطعنامه ای که قرار است قطعنامه های دیگر شورای امنیت را لغو کند ما قانونی قبول کرده ایم که همه کارهای پیش از این و قطعنامه های پیش از این ما بیراه هم نبوده و اصلا کلا ما متقلبیم! و همچنین خودمان بند هفتم منشور سازمان ملل را رسما امضاء خواهیم کرد.

3- داور این توافق قرار است آژانس انرژی اتمی باشد. تا به امروز بارها آزانس با تمام اینکه ایران همیشه حتی بیش از بقیه کشورها اجازه بازرسی داده کارشکنی کرده و با کارشکنی آژانس احتمال خیلی زیاد طرف غربی تعهدات را انجام نمی دهد و تحریم ها بیشتر هم خواهد شد.

شهین خانم ، مهناز خانم پس بندگان خدا حق دارند دلواپس باشند. زیرا قرار است توافقنامه بعدی در تیر ماه بر پایه همین بیانیه باشد.

این گوشه ای از دغدغه های دلواپسان ائم از رهبری ، مردم و مسئولان بود.

خدا رحم کند!!

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 85

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود 7 عکس والپیپر با کیفیت HD

ی آوریل 12 , 2015
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 85

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...