پلمپ رستوران بزرگ تهران به خاطر سرو مشروب و مراسم مختلط

اشتراک گذاری :

نودیها : «حیدر فتاحی» در گفت‎وگو با میزان، از پلمپ یکی از بزرگترین رستوران‌های شرق تهران خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی و حسب گزارشات مردمی دستور پلمپ این رستوران به دلیل عدم رعایت مسائل شرعی و قانونی صادر شد.

وی ادامه داد: طبق گزارشات واصله مالک این رستوران به برگزاری مراسم‌هایی به صورت مختلط اقدام می‌کرده که مصرف مشروبات الکی و استعمال مواد مخدر نیز در اختیار مدعوین بوده است.

فتاحی تصریح کرد: دادستانی پس از اخذ گزارش دستور ورود به این رستوران را صادر کرد و طی این بازرسی مقادیری از مشروبات الکی و مواد مخدر کشف و ضبط شد و هفت نفر نیز دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: مالک رستوران به ایجاد یک راه مخفی در پشت رستوران و احداث یک ویلا اقدام کرده بود که با دعوت از خواننده‌های زیرزمینی و صرف مشروبات الکی و مواد مخدر در این مکان به برگزاری مراسماتی خلاف منافی عفت اقدام می‌کرد.

فتاحی با اشاره به برخورد قاطع دادستانی با مسائل خلاف عفت عمومی در  پایان گفت: در حال حاضر مالک رستوران متواری است اما پیگیری‌ها برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

منبع : رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خواص و فواید شیر شتر در طب سنتی

س ژانویه 26 , 2016
دکتر مهدی فخیمی متخصص طب سنتی  در خصوص فواید شیر شتر اظهار کرد: در طب سنتی شیر شتر دارای طبیعتی گرم است که از طرفی میزان املاح مفید آن برای بدن به خصوص کلسیم در حد خیلی بالایی است و چربی شیر شتر نیز ضرری برای بدن ندارد و میزان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...