پشت پرده قهر حسن روحانی و جنجال جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی چه بود ؟

اشتراک گذاری :

اخبار

پشت پرده قهر حسن روحانی و جنجال جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی چه بود ؟ – متن در ادامه.

اگر رسانه های مختلف را زیر و رو کنید یکی از خبر هایی که چندی قبل بسیار پر سر و صدا بود ، خبر قهر جسن روحانی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و دعوایی بود که در این جلسه رخ داده بود اما از جزئیات آن چه باعث جر و بحث شده خبری درز نکرد.

اما با توجه به اخباری که توسط برخی از اعضا به بیرون درز کرده است ، موضوع اصلی این بحث تاکید رئیس جمهور بر روی نصب افرادی برای تصدی ریاست دانشگاه تهران و دانشگاه فرهنگیان بدون روال طبیعی که قبلا وجود داشته ، بوده است.

یکی از وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی عزل و نصب روسای دانشگاه ها است و برخی دانشگاهها به دلیل حساسیتی که دارند باید با دقت برای آنها رییس انتخاب شود.

هنوز معلوم نیست چرا باید برخی از اعضا بخواهند بدون روال قانونی و از دریچه ای دیگر این نصب های مهم را انجام دهند. امیدواریم اکثریت حاضر در این جلسات جلوی چنین رفتارهایی را بگیرند و انتخاب و نصب ریاست این دانشگاه های مهم با رای همه اعضا صورت پذیرد.

منبع: نودیها

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

الهام چرخنده و آرزوی شهادت

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار رزق همه عمرم نوشته و دست خط حضرت آقاست که دلخوشی من بوده و برایم بس است و آرزویم شهید شدن در این راه است. در ادامه   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 2

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...