پشت پرده بازی آنلاین « تراوین » در ایران کیست ؟ – اقتدای داماد نوری زاد به پدر زنش!

اشتراک گذاری :
 
بسم الله الرحمن الرحیم – خبرگزاری مهاجر – در حالیکه محمد نوری زاد از عناصر ضد انقلاب که هرروز با نامه پراکنی و توهین های بیشرمانه در حال گذران امور خود می باشد دختر و دامادش در وزارت ارشاد در حوزه بازی های رایانه ای دارای نفوذ فراوان هستند و از این راه به کسب درآمدهای بسیار بالا مشغول می باشند.
 
مشروح خبر در ادامه

در حالیکه محمد نوری زاد از عناصر ضدانقلاب که هرروز با نامه پراکنی و توهین های بیشرمانه در حال گذران امور خود می باشد دختر و دامادش در وزارت ارشاد در حوزه بازی های رایانه ای دارای نفوذ فراوان هستند و از این راه به کسب درآمدهای بسیار بالا مشغول می باشند.
به گزارش ندای انقلاب (ن.ف) داماد محمد نوری زاد هتاک بازی قمار گونه تراوین در ایران را سازماندهی کرده و این بازی در کشور ایران به طور کامل توسط وی خریداری شده است ودر آمد بادآورده ای را به سبک پدرزنش نصیب نامبرده کرده است!پدر زن وی نیز بر سر یک پروژه سینمایی با کلاه برداری هزینه میلیاردی فیلم را صرف خرید خانه ای در فرمانیه کرد!
طراحان و گردانندگان بازی تراوین از اشتیاق کاذب کاربران سوءاستفاده کرده و از طریق فروش اکانت‌های قدرت تحت عنوان «طلا» برای خود منبع کسب درآمد ایجاد کرده‌اند. کاربران بازی هم به دلیل اشتیاق زیاد برای چیره شدن بر دیگر رقبا و غارت انبارهای آنها در دهکده بازی اقدام به خرید این اکانت‌ها می‌کنند. قیمت اکانت‌های به اصطلاح طلا در بازی از ۱۹ یورو به بالا تعیین شده است که به صورت اینترنتی و از طریق شبکه بانکی شتاب به حساب طراحان بازی واریز می‌شود.
اما این تمام ماجرا نیست و زمانی که کاربران به شخصه برای فروش اکانت قدرت خود اقدام می‌کنند، چرخه مشکوکی از قمار اینترنتی شکل می‌گیرد که دراین چرخه کاربران و طراحان بازی دائما درحال جابه‌جایی مبالغ هنگفت هستند.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۴۰ نکته جالب و خواندنی درباره رژیم صهیونیستی

پ اکتبر 15 , 2015
۱. هنگامى که در سال ۱۹۱۷ م، دولت انگلستان مشکل فلسطین را پدید آورد، بیش از ۹۰ درصد جمعیت فلسطین عرب بودند. در آن زمان حداکثر ۵۶۰۰۰ یهودى در این کشور زندگى مى کردند.   مشروح کامل ۴۰ نکته در ادامه   منبع: جنبش مصاف برای امتیاز دادن به این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...