پرورش سالانه ۶ میلیارد سوسک برای مصارف دارویی!

اشتراک گذاری :

 نودیها:یک شرکت چینی که در فضای بسته کارخانه ای فعالیت می کند سالانه ۶ میلیارد سوسک پرورش می دهد.

 

یکی از اهداف پرورش سوسک از سوی این شرکت که شمار پرورش سوسک آن با کل جمعیت دنیا برابری می کند استفاده برای مصارف دارویی است.

این در شرایطی است که در سراسر چین و در اقصی نقاط این کشور حتی در شهر پکن پایتخت این کشور محله هایی برای فروش سوسک به عنوان یک ماده غذایی وجود دارد.

در شهر پکن پایتخت چین خیابانی به نام ‘وانگ فو جینگ’ وجود دارد که علاقه مندان به مواد غذایی حشرات از جمله سوسک برای تهیه این غذا به آنجا مراجعه می کنند.

مساحت این کارخانه برای پرورش این سوسک ها نزدیک به دو زمین فوتبال است و برای تغذیه این حشرات از دو کانتینر مواد غذایی و آب بهره گیری می شود.

اگرچه در اطراف چین، چنین کارخانه هایی وجود دارد که سوسک را برای استفاده در تولیدات دارویی و منبع غذایی برای حیوانات اهلی پرورش می دهند اما هیچ یک از آنها قدرت برابری با این کارخانه را ندارد که در شهر ‘شی چانگ’ در استان ‘سی چوان’ در جنوب غرب چین واقع است.

فضای این کارخانه در تمام طول سال گرم، مرطوب و تاریک است و گزارش روزنامه ساوت چاینا از هنگ کنگ حاکی است که این اولین بار در طول تاریخ است که چنین فعالیتی در یک کارخانه با این وسعت در دنیا انجام می شود.

گزارش دولت محلی حاکی است که این کارخانه در طول چند سال گذشته از طریق این تجارت موفق به کسب درامد ۶۸۴ میلیون دلاری شده است و محصول پرورشی خود را به ۴۰ هزار بیمارستان می فروشد.

میزان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

واکنش آیت‌الله مکارم‌شیرازی؛ قم واتیکان نیست/ مرجعیت به تمام جهان اسلام و شیعه تعلق دارد

د آوریل 23 , 2018
نودیها:آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به سخنانی در مورد کشور شدن قم، گفت: در دوران طاغوت زمانی که بحث‌های انقلابی اوج گرفت از سوی دولت به حوزه علمیه پیشنهاد شد که قم به عنوان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...