پخش نشدن مصاحبه ظریف از نود و لو رفتن چندباره دم خروس سیاست بازی فردوسی پور

اشتراک گذاری :

به نام خدا ـ بخش تحلیل نودیها ـ چند روز است که در رسان های مختلف شاهد حمله به صدا و سیما هستیم به خاطر پخش نشدن مصاحبه عادل فردوسی پور و وزیر محترم امور خارجه که قرار بود در مورد دیپلماسی ورزشی گویا صحبت کنند.

اما مدیران شبکه سه گویا با پخش این مصاحبه مخالفت می کنند و ماجرا به رسانه های می کشد.

کاری به این که این کار درست بوده یا نه ندارم، اما در مورد عادل فردوسی پور و تجربه ای که از او داریم متاسفانه به شدن سیاسی برخورد می کند و همیشه هم شعار ورزشی هستیم و سیاسی نیستیم می دهد. به نظرم این مصاحبه جدای از محتوی یک همچین فضایی را دنبال می کرد.

فردوسی پور قبلا در مورد دو قطبی بین اخراجی های ده نمکی و جدایی نادر فرهادی هم نشان داد به شدت تحت تاثیر جریان سیاسی خاصی است. چیزی که بیشتر انسان را آزار می دهد شعار ورزشی هستیم و سیاسی نیستیم است.

بنابراین به نظر می رسد تصمیم مسئولان از این جهت که جلوی سیاسی تر شدن برنامه را بدهند تصمیم درستی بوده است و از طرفی هم از اول نباید برنامه تبلیغ می شد.

عادل فردوسی پور برای چندمین بار است که درگیر مسایل سیاسی می شود و از جریانی خاص حمایت می کند. شاید وقتی دیگر شکافتیم کدام جریان؟!

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 49

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تصاویر هوایی از دریاچه ارومیه

پ دسامبر 24 , 2015
[Show slideshow] منبع : مهر برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 49

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...