پاسخ قالیباف به سؤالی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری

اشتراک گذاری :

نودیها:محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح کاروانسرای سنگی یک و دو در پاسخ به سؤالی مبنی بر تصمیم وی برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما وظیفه داریم کار کنیم و جای این کار و خدمتگزاری مهم نیست.

قالیباف همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه ۵۵ پروژه عمرانی شهرداری هنوز به بهره‌برداری نرسیده اما با قول مساعد شهردار برای پایان مواجه است و منبع مالی تأمین هزینه این پروژه‌ها از محل مطالبات شهرداری از دولت یا اعتبارات شهرداری است، گفت: این قول ما به مردم است و وقتی قول می‌دهیم تلاش می‌کنیم انجام دهیم. انتظار ما این است که دولت محترم به شهرداری تهران کمک کند اما تلاش‌مان این است که قول ندهیم و اگر قولی دادیم به آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه مترو هم محدودیت اعتباری و پرداخت از دولت داشته‌ایم و با تحریم هم مواجه بوده‌ایم اما قولمان را عمل کردیم، لذا اگر کمک هم نشد مکلفیم که به قول‌مان عمل کنیم.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پاسخ تند استاد ابراهیمی دینانی در واکنش به پدرسوختگی BBC

ش ژانویه 7 , 2017
نودیها:استاد “غلامحسین ابراهیمی دینانى” فیلسوف برجسته، با نشریه «عصر اندیشه» به گفتگو نشسته است. در بخشی از گفتگوی یادشده، از ایشان پرسیده شد: “چندی پیش مسعود بهنود (کارشناس شبکه بی‌بی‌سی فارسی) از قول شما نقل کرد که از اسلام فلسفه درنمى‌آید”… دکتر دینانی واکنش تندی نسبت به تحریف اظهارات خود […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...